Tendr: Plánování a nákup digitálního reklamního prostoru pro Evropský parlament.
Zadavatel: Evropský parlament, Brusel
Rámcová smlouva na 4 roky / budget €50.000.000
Stručný popis: Účelem zakázky je mediální plánování, nákup reklamního prostoru, provedení mediálního plánu, výroba/úprava reklam, monitorování a hodnocení kampaní. Případně by mediální plán mohl být plně nebo částečně poskytnut Evropským parlamentem a zhotovitel bude zodpovědný za jeho provedení. Služby nákupu médií zahrnují také vyjednávání jménem Evropského parlamentu, předběžné rezervace a nákup mediálního prostoru.
Evropský parlament je aktivní na desíti platformách sociálních médií, včetně: Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Flickr, YouTube, Snapchat, Spotify, Reddit, Pinterest, služby Direct Messaging.
Evropský parlament může potřebovat reklamu:
• na jedné nebo několika z výše uvedených platforem;
• v on-line médiích, zpravodajských portálech, na specializovaných internetových stránkách atd.;
• na národních platformách sociálních médií (např. Draugiem v Lotyšsku);
• v digitálních médiích, na platformách a internetových stránkách, které Parlament v době vypracovávání těchto technických specifikací nezná nebo nepoužívá.
Evropský parlament požaduje, aby byly tyto požadavky splněny v některých nebo všech úředních jazycích EU a v některých nebo všech členských státech EU, bývalých členských státech a na různých světových trzích.
Zakázka potenciálně pokrývá sedm následujících typů činností:
1) mediální plánování;
2) nákup médií;
3) výroba/úprava reklam;
4) správa mediálních prostor a samoobslužná služba;
5) monitorování;
6) hodnocení;
7) strategické/pokročilé plánování.
Deadline 14/7
Leave a Reply