Tendr: Rámcová smlouva na audiovizuální vybavení a podpůrné služby pro konference a akce
Zadavatel: Evropský parlament, Brusel
Kontrakt na 4 roky / budget €104.000.000
Zakázka bude rozdělena na šest samostatných, na sobě nezávislých částí:
Lot 1 – Návrh a zpětná kontrola audiovizuálních, multimediálních, IT a/nebo konferenčních řešení. Položka zahrnuje následující služby:
• návrh a vývoj technických řešení v případě audiovizuálních, multimediálních, IT a/nebo konferenčních zařízení,
• vypracování technických výkresů (plánů), specifikací a dokumentace pro realizaci technických řešení,
• dohled a/nebo koordinace projektů týkajících se realizace technických řešení,
• řízení shody technických výkresů (plánů), specifikací a dokumentace technických řešení,
• organizace konkrétních školení,
• testování technických řešení po provedení stavebních prací nebo úkolů údržby,
• audit technických řešení s cílem ověřit jejich soulad s platnými předpisy a/nebo normami.
Lot 2 – Dodávka a instalace audiovizuálních, multimediálních, IT a/nebo konferenčních řešení. Položka zahrnuje následující služby:
• dodávka audiovizuálního, multimediálního, IT a/nebo konferenčního vybavení, dále softwaru, spotřebních materiálů, příslušenství a/nebo nástrojů, které jsou nezbytné pro realizaci technických řešení,
• služby požadované pro realizaci technických řešení v případě audiovizuálních, multimediálních, IT a/nebo konferenčních zařízení, včetně služeb týkajících se vývoje, aktualizace a podpory softwaru pro systém automatizace místností,
• poskytnutí prodloužené záruky na základní vybavení, což může zahrnovat výměnu na místě, roční kontrolu vybavení, provádění aktualizací atd.,
• oprava vadných zařízení (bez ohledu na to, zda jsou předmětem záruky, či nikoli) a řízení postupů spojených s autorizací vrácení zboží v úzké spolupráci se zaměstnanci EP a/nebo jiných poskytovatelů služeb,
• další prodej použitého vybavení Evropského parlamentu.
Lot 3 – Podpora a údržba audiovizuálních, multimediálních, IT a/nebo konferenčních řešení. Položka zahrnuje:
• služby týkající se podpory a údržby technických audiovizuálních, multimediálních, IT a/nebo konferenčních zařízení,
• služby týkající se návrhu, řízení a podpory audiovizuálních sítí na bázi IP Evropského parlamentu.
Lot 4 – Pronájem audiovizuálních, multimediálních, IT a/nebo konferenčních řešení. Položka zahrnuje tyto služby:
• pronájem audiovizuálních, multimediálních, IT nebo konferenčních řešení,
• služby technického řízení akcí.
Lot 5 – Poskytnutí služeb podpory pro jednání, akce a konference
Položka č. 5 této výzvy k podání nabídek zahrnuje následující služby:
• služby technické podpory pro jednání, akce a konference,
• služby organizační podpory pro jednání, akce a konference,
• další podpůrné služby pro jednání, akce a konference.
Lot 6 – Poskytování služeb podpory s cílem zajistit na jednáních vícejazyčnou účast na dálku a/nebo simultánní tlumočení na dálku. Položka zahrnuje následující služby:
• služby technické podpory s cílem umožnit na jednáních vícejazyčnou účast na dálku a/nebo simultánní tlumočení na dálku,
• služby koordinační podpory s cílem umožnit na jednáních vícejazyčnou účast na dálku a/nebo simultánní tlumočení na dálku,
• podpůrné služby „back office“ s cílem umožnit na jednáních vícejazyčnou účast na dálku a/nebo simultánní tlumočení na dálku.
Bude zahájeno: 1/4
Leave a Reply