Strategická komunikace, tvorba obsahu a grafický design pro agenturu SESAR z Bruselu. Zn. Vysoké šance na vítězství

Některé evropské tendry jsou velice jasné až „přímočaré“ a právě proto se do nich přihlásí na místní poměry hodně firem. Třeba 8 nebo 10. Pak jsou tendry komplikované, rozdělené do několika spletitých částí/lotů, v nichž jsou dohromady nejrůznější spíše navzájem nesourodé činnosti. Do nich je obvykle nutné poskládat složitě umělá konsorcia. Většinou se to stejně nestihne. A pokud ano, služba je dražší než konkurence a nevyhraje. Tady je nízká účast (1-4 firmy) zaručena. Takže pokud dokáže i různorodé/nesourodé činnosti pokrýt jedna firma, je cesta k vítězství otevřená. Jeden takový pěkně spletitý a nesourodý tendr byl právě vypsán. Takže hledám agenturu, která zvládne současně strategickou komunikaci, tvorbu obsahu, grafický design, případně tisk a výrobu propagačních materiálů.

Jde o zakázku na strategickou komunikaci, pomoc s tvorbou obsahu a grafický design pro agenturu SESAR, která se v EU stará o koordinaci národních centrál pro řízení letového provozu. Budget pro 4-letý kontrakt je €340.00. Deadline pro odeslání nabídky 22. března.  

The services to be provided under Lot 1 are related to the strategic conception, design, drafting and production, in any medium (offline and online) of communications content and branding material relating to the activities of the SJU.

Požadavky na složení realizačního týmu:

1) One contract manager with at least 10 years’ professional experience in the field (5 of which in the role concerned) (project/ account management) which will be appointed as contact point for the SJU.

2) At least one communications strategist, with at least 10 years’ professional experience in developing strategic communications (5 of which in the role concerned).

3) At least one graphic designer, with at least 5 years’ professional experience (2 of which in the role concerned) in the field relevant experience in graphic creation and visual communications.

4) At least one copywriter/editor, with at least 5 years’ professional experience (2 of which in the role concerned) in generating compelling and persuasive content in a communication context. This profile should also provide proofreading support.

5) At least one researcher, with at least 5 years’ professional experience (2 of which in the role concerned) in managing research in a communication context (understanding audiences and challenges, testing messages and products, gathering data for impact assessment etc.)

6) At least one of the members of the team shall have at least 2 years of experience implementing privacy and data protection principles.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Open chat