Brussels connection

the best address for international procurement

Propagace zdravé výživy: kampaň pro děti a seniory

·

, , ,

Eurokomisní “dí-dží” pro zdraví a spotřebitele vypisuje tendr na propagaci zdravé výživy. Akce má dvě specifické cílové skupiny: děti a seniory. Zatím jde o první fázi, pilotní projekt, návrh komunikace a vzdělávacích nástrojů. Mini-kampaň by měla být realizována v nejméně sedmi členských státech EU na vzorku min. 2.000 osob z každé cílové skupiny. Zvlášť pozitivině bude hodnoceno zapojení pediatrů, zdravotních sester, porodních asistentek, odborníků na správnou výživu, psychologů, vědců… V budgetu je 1.000.000 euro. Více info + možnost pomoci s nabídkou na horejsi.tomas@gmail.com

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Get updates

From art exploration to the latest archeological findings, all here in our weekly newsletter.

Subscribe