Kontroverzní tendr na “marketingová a komunikační kampaň pro značku „Pravý karibský rum“ na několik trzích EU a Severní Ameriky” byl dnes odstartován. Jde o 5,3 milionů euro z Evropského rozvojového fondu. Peníze přidělí soukromá West Indies Rum & Spirits Producers’ Association se sídlem na Barbadosu. Dostane je agentura, která dokáže pokrýt zároveň EU i USA – tzn. nějaký nadnárodní gigant.
Ze zadání: Vytvořit, řídit a zavést integrovanou marketingovou a komunikační kampaň, zaměřenou především na obchodní zákazníky a tvůrce názorů v obchodu s nápoji za účelem propagace značky „Pravý karibský rum“. Značka je nástrojem a symbolem pravosti, místa původu a kvality prémiových rumů z karibských zemí. Je majetkem obchodního sdružení zastupujícího tyto značky.
Kampaň by měla rozvinout a realizovat činnosti, které povedou k rozšíření povědomí o značce „Pravý karibský rum“ a vyvolají zájem o něj i další značky z karibské oblasti, v těchto oblastech:
— opětovné zavedení značky „Pravý karibský rum“ v Itálii, Španělsku a Spojeném království,
— zavedení značky „Pravý karibský rum“ na konkrétní nové evropské trhy,
— zavedení značky „Pravý karibský rum“ na regionální trhy v Severní Americe,
— určení klíčových obchodních publikací a vlivných aktérů na ostatních světových trzích (např. BRICS),
— srovnání tržních informací pro účely poradenství a informování výrobců o rozsahu, struktuře průmyslu, rysech uživatelů a konkurence cílových trhů.
Interpelace českého europoslance Pavla Poce nebyla vyslyšena, Komise si dál dělá co chce.
Leave a Reply