Jak získávat EU zakázky, které zatím “vyzobávají” především velké agentury typu Mostra, Tipik, Gellis nebo Media Consulta? Co třeba zkusit nejprve něco menšího, specializovaného, co by šlo z větší části realizovat z Prahy…?
Tak tohle vůbec není špatné: Evropská agentura pro bezpečnost letectví EASA (EU agentura, sídlí v Kolíně nad Rýnem) hledá poradce pro komunikační strategii. Rozpočet na 4 roky je 1 milion euro. Od vítěze bude vyžadovat efektivní a vysoce kvalitní “on-demand” externí podporu při tvorbě a realizaci komunikační strategie a při rozvoje konkrétních komunikačních plánů. Takže například: plánování komunikace zaměřené na různé cílové skupiny s využítím různých komunikačních prostředků, vypracování manuálu pro krizovou komunikaci, monitoring realizovaných akcí a jejich dopadu… Mimo jiné.
S takovou referencí už se dá následně usilovat o komunikační zakázku některého z komisních DG… a tam už jde u rámcových kontraktů o částky 15 milionů a výš.
Leave a Reply