Zakázka: Uživatelská podpora v oblasti informačních technologií
Zadavatel: Evropský parlament, Directorate-General for Innovation and Technological Support, Luxembourg
Předpokládaná celková hodnota bez DPH €80.000.000
Rámcový kontrakt na max. 4 roky
Stručný popis: Předmětem zakázky je poskytnutí služeb IT podpory pro poslance Evropského parlamentu a jejich asistenty, jakož i pro zaměstnance Evropského parlamentu, Překladatelského střediska pro instituce Evropské unie, Evropského výboru regionů a Evropského hospodářského a sociálního výboru. Výzva se vztahuje na poskytování služeb IT podpory na místě („intra muros“ nebo ambulatních) a mimo místo („extra muros“) na bázi Time and Means, Quoted Time and Means a Fixed Price dohody.
Základní požadavky:
* minimální roční obrat v posledních 3 uzavřených finančních letech: €40.000.000
* odpovídající pojistka
* odpovídající reference (min. 3)
* odpovídající tým – seznam jednotlivých požadovaných „profilů“ zde: Technical Team leader (TTL), Service Desk Operator (SDO), Logistic Support operator (LSO), IT support specialist (ITSS), Digital Workplace, Office Automation and Mobile Computing Expert (OAE), Local System Administrator (LSA), Technical Writer (TW) , IT End-user Trainer (ET), Service Desk Tool Developer , Technical Project Manager (PM), Requests and Product Consultant (RAPC), Logistics and Planning Consultant (LAP), Warehouse Operator (WO), Logistics Tools Assistant (LTA), Software Asset Consultant (SAC). Celý dokument zde.
Deadline 4/12
Leave a Reply