Tendr: Služby podpory v oblasti IT
Zadavatel: Evropská nadace odborného vzdělávání, Turín, Itálie
Kontrakt na 4 roky / celkový budget €1.000.000
Zakázka je rozdělena na 2 samostatné / na sobě nezávislé části:
LOT1 – Služby podpory pro koncové uživatele (• servisní IT podpora • technická pomoc se softwarem, hardwarem a vybavením IT • administrativní podpora a koučování týkající se IT • vzdálená technická podpora pro webové služby ETF). Budget €500.000
LOT2 – Služby podpory v oblasti IT infrastruktury (• plánované služby podpory v oblasti IT infrastruktury • nouzové služby podpory v oblasti IT infrastruktury). Budget €500.000
Detaily:
LOT1: Current IT Context (Turin – 150 End users in the offices or remotely connected)
Network: LAN Switches Extreme Networks
Hardware: 70 mobile thin clients HP, 80 thin clients HP, 150 Avaya desk phones (VoIP), 21 HP LaserJet MFP, 24 HP LaserJet Printers in LAN
Digital Workspace: Citrix Virtual Apps and Desktop, Windows 10, Microsoft Edge, Google Chrome, Microsoft Office 365 ProPlus including Outlook, Word, Excel, Powerpoint, Microsoft Sharepoint 2013 and Microsoft Sharepoint Online, OnePlaceDocs and OnePlaceMail, Office365 Onedrive, Office365 Teams, Gotomeeting and Gotowebinar by LogMeIn, Zoom Meeting and Webinar, Microsoft Visio Online, Microsoft Project Online Desktop Client, Palo Alto End point Security, ETF Stakeholder Relationship Management (based on Suite CRM), ETF Websites, ETF Open Space, the ETF knowledge sharing platform
LOT2 – Current IT Context (Turin – 150 End users in the offices or remotely connected)
Citrix Virtual Apps and Desktop
Citrix Netscaler
VMWare vsphere Enterprise Plus
Microsoft Windows server roles and technologies
Microsoft Office365
Microsoft Azure
Netapp
PaloAlto Networks Next Generation Firewall
Extreme Networks wired Infrastructure
Veeam
Leave a Reply