Brussels connection

the best address for international procurement

Evropské tendry, pátek 30/8

·

, , , ,

Zakoupení služby leteckého dohledu pro koordinované operační činnosti agentury Frontex v roce 2014. Zadavatel: Frontex (EU Agentura pro ochranu vnější hranic), Varšava. Ze zadání: „Poskytnutí nezbytného technického vybavení a personálu k provádění leteckého dohledu na jihovýchodní vnější pozemní hranici EU. Lety budou prováděny převážně v noci“. Budget nespecifikován. Deadline 7/10.

Opravy a výměny těsnění na skleněné střeše budovy Euroforum 2. Zadavatel: Evropská komise, Úřad pro infrastrukturu a logistiku – Lucemburk. Cílem této zakázky je opravit a vyměnit těsnění na skleněné střeše budovy Euroforum 2, rue Henri Schnadt, 2530 Lucemburk. Budget nespecifikován. Deadline k odevzdání nabídek: 4/10.

Navržení a vytvoření inventarizačního systému s technologií rádiového spektra pro rádiovou identifikaci (RFID) za účelem monitorování materiálu, který je možné inventarizovat. Zadavatel: Úřad pro harmonizaci na vnitřním trhu (ochranné známky a průmyslové vzory), Alicante, Španělsko. Kontrakt na 4 roky. Budget €350.000. Deadline k odevzdání nabídek: 14/10.

Pomoc v oblasti služeb řízení rizik a souladu. Zadavatel: Evropská investiční banka, Lucemburk. Uzavřena bude rámcová smlouva s maximálně pěti uchazeči. Na 4 roky. Rozpočet: mezi €2.100.000 a €4.200.000. Zakázka je rozdělena na 3 položky: položka č. 1: obezřetný, regulační soulad a bankovnictví osvědčených postupů; položka č. 2: vedení podnikání, správy, údajů a podávání zpráv; položka č. 3: řízení projektu a IT. Deadline 9/10.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Get updates

From art exploration to the latest archeological findings, all here in our weekly newsletter.

Subscribe