Pořízení a implementace systému správy elektronických záznamů
Evropský parlament, Directorate-General for the Presidency, Bruxelles
Kontrakt na 10 let / budget €10.800.000
Stručný popis zakázky: Dodávka softwaru IT (ERMS – systém pro správu elektronických záznamů), jeho nasazení v Evropském parlamentu a poskytování souvisejících služeb: údržba a technická pomoc, školení, poradenství, konfigurace, přizpůsobení a vývoj klientských aplikací v rámci ERMS nebo za základě použití technologií ERMS a správa služeb.
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky: Potřeba funkčního systému správy záznamů není časově omezena. ERMS nebude poskytovat funkce správy záznamů jen přímo uživatelům, ale také mnoha IT systémům Parlamentu. Samotný charakter činnosti správy záznamů, jehož součástí je uchovávání záznamů až do jejich přenosu do historických archivů, spočívá ve využívání systému po dlouhou dobu. Navíc po podpisu rámcové smlouvy může nasazení systému a migrace údajů z aktuálního systému správy záznamů trvat déle než 1 rok, což zkracuje dobu používání systému. Kromě toho by bylo velmi nákladné nahradit ERMS novým systémem jen po několika málo letech (školení koncových uživatelů, migrace údajů, aktualizace klientských aplikací integrovaných se systémem ERMS atd.).
Deadline pro doručení nabídky: 22/9
Leave a Reply