Českomoravský svaz mlékárenský uspěl se svým projektem na propagaci výrobků svých členů na Ukrajině a v Rusku. Z vlastních zdrojů pokryje €3.864.048, Evropská komise “přihodí” €1.932.024. Projekt má trvat tři roky.
Celkem schválila Evropská komise na propagaci zemědělských produktů v Evropské unii a ve třetích zemích 22 programů. Celkový rozpočet těchto programů je €71,94 milionu, EU k němu přispívá částkou €35,97 milionu. Vybrané programy se týkají olivového oleje, mléka a mléčných výrobků, masa, čerstvého a zpracovaného ovoce a zeleniny, produktů ekologického zemědělství, vajec, vína a lihovin a zahradnických produktů a také i jakostních produktů zapsaných a chráněných pod značkami CHOP – chráněné označení původu, CHZO – chráněné zeměpisné označení a ZTS – zaručená tradiční specialita.
Leave a Reply