Název zakázky: Dodání a instalace bezpečnostního vybavení do budov obývaných a/nebo spravovaných útvary Evropské komise v oblasti hlavního města Bruselu a v přilehlém okolí (v okruhu 25 km od Bruselu). Zadavatel: Evropská komise, Generální ředitelství pro lidské zdroje a bezpečnost. Typ smlouvy: Rámcová smlouva s několika účastníky, maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy 3. Doba trvání v měsících: 48. Odhadovaná hodnota bez DPH: 32 000 000 EUR. Deadline pro projevení zájmu: 23.3.2015 – 16:00.
Popis zakázky: mezi služby, které mají být poskytnuty, (mimo jiné) patří:
— dodávka zařízení pro kontrolu vstupu, nad nímž momentálně vykonávají dohled řídicí moduly Nedap (AEPU a rozhraní), jež jsou samy řízeny aplikací AEOS od téhož výrobce. To může zahrnovat například snímače průkazů, tlačítka pro případ nouze, systémy elektromagnetických zámků, bezpečnostní rámy, biometrické čtečky, systémy záložních baterií atd. a odpovídající ovládací rozhraní,
— instalace tohoto vybavení v souladu s požadavky výrobce,
— konfigurace/naprogramování řídicích a kontrolních rozhraní,
— dodávka zařízení pro detekci narušení, které bude zabudováno do téže infrastruktury (např.: magnetické zabezpečovací kontakty, radary, infračervené bariéry, panely kontroly vstupu atd.),
— elektroinstalace v případě výše uvedených zařízení,
— konfigurace ovládačů a zkoušky zařízení,
— dodávka analogového a digitálního vybavení průmyslové televize (CCTV) na bázi protokolu TCP/IP,
— kabeláž síťového vybavení CAT6,
— konfigurace, nastavení a poradenství v oblasti používání zařízení průmyslové televize (CCTV),
— vytvoření obrazovek dálkového ovládání na základě výše uvedených zařízení.
Vybraná (nejobtížnější) kritéria:
* uchazeč musí předložit doklad o konsolidovaném ročním konkrétním obratu ve výši alespoň 16 000 000 EUR/rok během 3 referenčních let (2011, 2012 a 2013)
* praxe uchazeče musí být doložena údaji o 4 zakázkách s kombinovanou celkovou částkou alespoň 2 500 000 EUR v oblasti zakázky, které byly dokončeny během posledních 3 finančních let 2012, 2013 a 2014
* uchazeč musí doložit, že má strukturu, která již existuje v Bruselu nebo okolí. V opačném případě musí (uchazeč/vedoucí) přiložit podrobný popis opatření, kterými chce zajistit dohled a uspokojivé poskytnutí služeb z Bruselu, a to po celou dobu trvání zakázky
* 2 osoby navržené jako „projektový vedoucí“ musí doložit, že ovládají 1 ze 2 pracovních jazyků, angličtinu nebo francouzštinu, a že jsou schopni účastnit se dvojjazyčných schůzí (v angličtině a francouzštině)
Leave a Reply