Brussels connection

the best address for international procurement

Bezpečnostní vybavení pro budovy Evropské komise v Bruselu. Za 32 miliuonů euro. Zájemci?

·

, , , ,

Název zakázky: Dodání a instalace bezpečnostního vybavení do budov obývaných a/nebo spravovaných útvary Evropské komise v oblasti hlavního města Bruselu a v přilehlém okolí (v okruhu 25 km od Bruselu). Zadavatel: Evropská komise, Generální ředitelství pro lidské zdroje a bezpečnost. Typ smlouvy: Rámcová smlouva s několika účastníky, maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy 3. Doba trvání v měsících: 48. Odhadovaná hodnota bez DPH: 32 000 000 EUR. Deadline pro projevení zájmu: 23.3.2015 – 16:00.

Popis zakázky: mezi služby, které mají být poskytnuty, (mimo jiné) patří:

— dodávka zařízení pro kontrolu vstupu, nad nímž momentálně vykonávají dohled řídicí moduly Nedap (AEPU a rozhraní), jež jsou samy řízeny aplikací AEOS od téhož výrobce. To může zahrnovat například snímače průkazů, tlačítka pro případ nouze, systémy elektromagnetických zámků, bezpečnostní rámy, biometrické čtečky, systémy záložních baterií atd. a odpovídající ovládací rozhraní,

— instalace tohoto vybavení v souladu s požadavky výrobce,

— konfigurace/naprogramování řídicích a kontrolních rozhraní,

— dodávka zařízení pro detekci narušení, které bude zabudováno do téže infrastruktury (např.: magnetické zabezpečovací kontakty, radary, infračervené bariéry, panely kontroly vstupu atd.),

— elektroinstalace v případě výše uvedených zařízení,

— konfigurace ovládačů a zkoušky zařízení,

— dodávka analogového a digitálního vybavení průmyslové televize (CCTV) na bázi protokolu TCP/IP,

— kabeláž síťového vybavení CAT6,

— konfigurace, nastavení a poradenství v oblasti používání zařízení průmyslové televize (CCTV),

— vytvoření obrazovek dálkového ovládání na základě výše uvedených zařízení.

Vybraná (nejobtížnější) kritéria:

* uchazeč musí předložit doklad o konsolidovaném ročním konkrétním obratu ve výši alespoň 16 000 000 EUR/rok během 3 referenčních let (2011, 2012 a 2013)

 * praxe uchazeče musí být doložena údaji o 4 zakázkách s kombinovanou celkovou částkou alespoň 2 500 000 EUR v oblasti zakázky, které byly dokončeny během posledních 3 finančních let 2012, 2013 a 2014

* uchazeč musí doložit, že má strukturu, která již existuje v Bruselu nebo okolí. V opačném případě musí (uchazeč/vedoucí) přiložit podrobný popis opatření, kterými chce zajistit dohled a uspokojivé poskytnutí služeb z Bruselu, a to po celou dobu trvání zakázky

* 2 osoby navržené jako „projektový vedoucí“ musí doložit, že ovládají 1 ze 2 pracovních jazyků, angličtinu nebo francouzštinu, a že jsou schopni účastnit se dvojjazyčných schůzí (v angličtině a francouzštině)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Get updates

From art exploration to the latest archeological findings, all here in our weekly newsletter.

Subscribe