Tendr: Služby v oblasti videa/audia/údržby a nákupy pro zasedací místnosti
Zadavatel: Evropský úřad pro bezpečnost potravin (EFSA), Parma IT
Kontrakt na 4 roky / budget €1.200.000
Popis zakázky – celkové cíle zakázky vyplývající z tohoto výběrového řízení jsou následující:
— dosažení účinného způsobu pro získání řešení v oblasti informačních technologií, které zahrnují širokou škálu produktů, včetně: * nového hardwaru a softwaru, určených především k vykonávání základních služeb souvisejících s jednotnou komunikací, pořádáním audio a video konferencí a zasedacími místnostmi; * poradenských služeb (včetně instalace a konfigurace produktů a školení); * služeb údržby nově pořízených produktů a převzetí stávajících údržbářských prací; * zajištění přídavných funkcí a aktualizací zařízení používaných před vstupem této rámcové smlouvy v platnost nebo zařízení zakoupených v rámci této rámcové smlouvy.
— správa a řízení prosté smlouvy (cenové nabídky, objednávky, sledování objednávek, dodávky, podávání zpráv atd.) prostřednictvím jednozdrojového kanálu pro nové akvizice a související služby,
— akviziční systém umožňující výběr/nákup nejlepších systémů z nabídky vysoce dynamického trhu s informačními technologiemi.
Pozn.: EFSA zamýšlí před zahájením tohoto zadávacího řízení shromáždit informace od tržních subjektů. O dotazník je třeba požádat do 22/3. Mail: EFSAProcurement@efsa.europa.eu, předmět: ‘Video/Audio/Maintenance/Services and acquisitions for meeting rooms’.
Předpokládaný termín vyhlášení: 1. května
Leave a Reply