Brussels connection

the best address for international procurement

Evropské tendry, pátek 5/9

Dodávka mimopočítačového vybavení a dodávka, pronájem a zprovoznění audiovizuálního zařízení (včetně údržby a technické podpory) pro ústředí OHIM v Alicante. Zadavatel: Úřad pro harmonizaci na vnitřním trhu, Alicante, Španělsko. Typ smlouvy: 4-letá rámcová. Rozděleno na dva (na sobě nezávislé) loty: lot č.1) Dodávka jiného než počítačového vybavení a lot č.2) Dodávka, pronájem a zprovoznění audiovizuálního zařízení (včetně údržby a technické podpory). Základní požadavky: * důkaz o pojistném krytí za škody způsobené při výkonu povolání ve výši nejméně 1 000 000 EUR * uchazeč musí mít celkový minimální obrat ve výši 2 000 000 EUR za poslední 3 finanční roky (2011, 2012 a 2013), za něž byly uzavřeny účty. Celkový budget €8.300.000, za lot č. 2 pak €6.300.000. Deadline 20/10.

Internetové služby a služby pevné linky. Zadavatel: Eurojust, Haag. Rámcová smlouva na 5 let. Cílem výběrového řízení je poskytnout kvalitní, nepřerušované internetové služby a služby pevné linky. Tyto služby jsou klasifikovány jako klíčové pro podnikání, a proto musí být spolehlivé, vysoce dostupné a chybově tolerantní (položka č. 1). Kromě internetových služeb a služeb pevné linky hodlá Eurojust zakoupit rovněž související služby, tj. služby univerzálních mezinárodních bezplatných telefonních čísel (UIFN) a bezplatné telefonní služby (položka č. 2). Od uchazečů se navíc požaduje, aby navrhli vlastní řešení pro Eurojust v oblasti snížení nákladů na povinné služby (internetové služby a služby pevné linky) při zachování nebo zvýšení výkonnosti služeb. Budget €1.250.000. Deadline 21/10.

Monitorování digitálního podnikání. Zadavatel: Výkonná agentura pro malé a střední podniky (EASME), Brusel. Kontrakt na 36 měsíců. Cílem této výzvy k podání nabídek je vybrat poskytovatele služeb pro: 1) roční „přehled výsledků digitálního podnikání“, který bude založen na určení klíčových výkonostních ukazatelů o přijímání a inteligentním využívání rozsáhlejších dat, cloudových službách, mobilitě, sociálních médiích a digitalizaci výroby, s ohledem na proces měření a monitorování na vnitrostátní úrovni, 2) portál s pravidelně aktualizovanými informacemi a analýzou statistických údajů, ukazatalů, obchodních trendů, nových obchodních příležitostí, veřejných politikách, inovativních a podnětných případových studiích a konkrétních politických doporučení, 3) výroční zprávy analyzující rámcové podmínky pro úspěch určené pro tvůrce politik a podnikatele, které poskytují analýzu úspěšných inteligentních ekosystémů a politických doporučení, která by podnítila intenzivnější podnikatelskou činnost v digitálním prostoru. Budget €2.823.000. Deadline 27/10.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Get updates

From art exploration to the latest archeological findings, all here in our weekly newsletter.

Subscribe