Tendr: Mediální kampaně pro nábor zaměstnanců a budování značky zaměstnavatele, a služby poradenství a realizace pro budování značky Evropské investiční banky, přesah a alternativní strategie zajišťování kandidátských zdrojů
Zadavatel: Evropská investiční banka (EIB), Lucembursko
Rámcový kontrakt na 4 roky, celkový budget €4.000.000
Zakázka je rozdělena na dvě na sobě nezávislé, samostatné části (loty), tj. je možné se hlásit jen o jednu z nich nebo o obě najednou:
Položka č. 1 — Příprava mediálních kampaní pro nábor zaměstnanců a budování značky EIB (Media advertising for both recruitment and employer branding purposes). Budget €2.200.000.
Stručný popis: Od budoucího poskytovatele služeb, který musí být nezávislý na mediálních skupinách, se požaduje zajistit aktivní poradenství a následnou realizaci související s efektivní mediální strategií s cílem přilákat vysoce kvalitní a různé kandidáty pro specifická volná pracovní místa a širší cílové komunity talentů, a to včas, a průběžně propagovat EIB jako “oblíbeného zaměstnavatele” v cílových skupinách talentů.
Položka č. 2 — Služby poradenství a realizace pro budování značky EIB, přesah a alternativní strategie zajišťování kandidátských zdrojů (Advisory and implementation services for EIB employer branding, outreach and alternative candidate sourcing strategies). Budget €1.800.000.
Stručný popis: Od budoucího poskytovatele služeb se očekává, že zajistí, že EIB bude vědět o nejnovějších a nejúčinnějších technikách zajišťování kandidátských zdrojů, a že zajistí, že strategie zajišťování zdrojů banky bude v souladu s osvědčenými postupy na trhu, konkurenceschopná s ohledem na partnerské organizace a pozice v EIB podle cílových trhů, zatímco bude nadále sledovat obchodní priority a cíle v oblasti rozmanitosti banky.
Deadline pro odeslání nabídek: 29/6
Leave a Reply