Brussels connection

the best address for international procurement

Brusel už si vybral firmu na propagaci karibského rumu. Za 5 milionů euro

·

, ,

Poněkud kontroverzní marketingovou a komunikační kampaň pro značku „Pravý karibský rum“ na trzích EU a Severní Ameriky přiklepla Evropská komise firmě Apple Tree Communications SL ze Španělska. Zakázka má hodnotu 5.194.725 euro a bude financována z evropských fondů rozvojové pomoci. Kampaň bude trvat 34 měsíců.

Apple Tree se hlásila v konsorciu s firmami Genetsis Partners (Španělsko), Promometro (Španělsko), Lionhouse Creative (UK) a Spiritmedia Scotland Limited (UK). Žádný další zájemce zájem neprojevil, tzn. přišla jediná nabídka.

Celou propagační akci zaplatí Evropská komise za “Karibské fórum skupiny Států Afriky, Karibiku a Pacifiku” (vesměs privilegované bývalé kolonie EU zemí). Za zmínku stojí, že značku “karibský rum” vlastní soukromí výrobci sdružení v asociaci wirspa.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Get updates

From art exploration to the latest archeological findings, all here in our weekly newsletter.

Subscribe