Brusel už si vybral firmu na propagaci karibského rumu. Za 5 milionů euro

Poněkud kontroverzní marketingovou a komunikační kampaň pro značku „Pravý karibský rum“ na trzích EU a Severní Ameriky přiklepla Evropská komise firmě Apple Tree Communications SL ze Španělska. Zakázka má hodnotu 5.194.725 euro a bude financována z evropských fondů rozvojové pomoci. Kampaň bude trvat 34 měsíců.

Apple Tree se hlásila v konsorciu s firmami Genetsis Partners (Španělsko), Promometro (Španělsko), Lionhouse Creative (UK) a Spiritmedia Scotland Limited (UK). Žádný další zájemce zájem neprojevil, tzn. přišla jediná nabídka.

Celou propagační akci zaplatí Evropská komise za “Karibské fórum skupiny Států Afriky, Karibiku a Pacifiku” (vesměs privilegované bývalé kolonie EU zemí). Za zmínku stojí, že značku “karibský rum” vlastní soukromí výrobci sdružení v asociaci wirspa.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.