Brussels connection

the best address for international procurement

Čtyři nové komunikační tendry pro EU instituce. Brusel, Budapešť, Turín. I se zadáním

I. Audiovizuální služby & propagační videa pro Výbor regionů EU, Brusel. Budget €2.000.000/4 roky (rámcová smlouva). Deadline pro odeslání nabídek 25/07. ZADÁNÍ ZDE:123.

Výbor regionů (mj. čtvrtá nejdůležitější instituce EU) hledá agenturu na pokrytí a poskytnutí audiovizuálních služeb, zejména na pokrytí plenárních zasedání, konferencí, fór a jiných velkých akcí v Bruselu nebo mimo Brusel (země EU a mimo EU) a výrobu propagačních videí a fotografií. Pokrývat se budou – orientačně – zhruba tyto akce:

  • 6 plenárních zasedání v Bruselu (leden, duben, květen, červenec, říjen, listopad)
  • Open days – “Evropský týden regionů a měst” v Bruselu (říjen)
  • European Conference on Public Communication, Brusel (říjen)
  • Summit evropských regionů a měst (jednou za dva roky, na jaře)
  • 3 až 8 výročních konferencí v Bruselu (duben, červen, prosinec).

II. Podpůrné služby pro komunikační činnosti Evropské policejní akademie (CEPOL), Budapešť. Rámcová smlouva na 4 roky. Celkový budget €380.000. Deadline 26/07. ZADÁNÍ KE STAŽENÍ TADY

Zakázka je rozdělena na 2 samostatné části/loty:

Lot č. 1: Správa, vývoj a hosting internetové stránky – Tvorba, vývoj a údržba webových/on-line platforem a dalších internetových činností. Budget €100.000

Lot č.2: Služby řízení akcí. Budget €280.000

III. Služby videoprodukce. Evropská nadace odborného vzdělávání (ETF), Turín. Rámcová smlouva na 48 měsíců. Budget €1.000.000. Deadline pro odevzdání nabídek 4/7. ZADÁNÍ KE STAŽENÍ ZDE.

ETF poptává audiovizuální obsah vyráběný na odborné úrovni, který pomůže šířit „klíčová poselství“ nadace pro různé cílové skupiny. To zahrnuje mimo jiné výrobu krátkých dokumentárních filmů o činnostech ETF, rozhovory a zprávy od akcích ETF.

IV. Komunikační služby pro Evropskou policejní akademii (CEPOL), Budapešť). Rámcová smlouva na 4 roky. Budget €250.000. Deadline 26/07. ZADÁNÍ

Popis zakázky: Účelem je podpora rozvoje a realizace komunikačních strategií a aktivit s cílem udržet krok s novým vývojem a trendy v oblasti komunikačních nástrojů a služeb on-line a off-line. V tomto ohledu bude zhotovitel vyzván, aby předložil nové nápady, tvůrčí koncepce a přístupy v oblasti aktivní komunikace. Poskytovatel služeb může být vyzván k provedení služeb spadajících do následujících skupin úkolů:

* komunikační činnosti a kampaně: poradenství v oblasti komunikace, koncepce mediálních produktů, reklama (nákup on-line a off-line reklamy), kampaně v sociálních médiích, virální marketingové kampaně,  monitorování médií: monitorování mediálního pokrytí komunikačních činností.

* komunikační projekty: rebrandingový projekt, multimediální projekty, den otevřených dveří / oslava 15. výročí + jakékoli jiné komunikační projekty.

* hodnocení činností souvisejících s komunikací

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Get updates

From art exploration to the latest archeological findings, all here in our weekly newsletter.

Subscribe