I. Audiovizuální služby & propagační videa pro Výbor regionů EU, Brusel. Budget €2.000.000/4 roky (rámcová smlouva). Deadline pro odeslání nabídek 25/07. ZADÁNÍ ZDE:1, 2, 3.
Výbor regionů (mj. čtvrtá nejdůležitější instituce EU) hledá agenturu na pokrytí a poskytnutí audiovizuálních služeb, zejména na pokrytí plenárních zasedání, konferencí, fór a jiných velkých akcí v Bruselu nebo mimo Brusel (země EU a mimo EU) a výrobu propagačních videí a fotografií. Pokrývat se budou – orientačně – zhruba tyto akce:
- 6 plenárních zasedání v Bruselu (leden, duben, květen, červenec, říjen, listopad)
- Open days – “Evropský týden regionů a měst” v Bruselu (říjen)
- European Conference on Public Communication, Brusel (říjen)
- Summit evropských regionů a měst (jednou za dva roky, na jaře)
- 3 až 8 výročních konferencí v Bruselu (duben, červen, prosinec).
II. Podpůrné služby pro komunikační činnosti Evropské policejní akademie (CEPOL), Budapešť. Rámcová smlouva na 4 roky. Celkový budget €380.000. Deadline 26/07. ZADÁNÍ KE STAŽENÍ TADY
Zakázka je rozdělena na 2 samostatné části/loty:
Lot č. 1: Správa, vývoj a hosting internetové stránky – Tvorba, vývoj a údržba webových/on-line platforem a dalších internetových činností. Budget €100.000
Lot č.2: Služby řízení akcí. Budget €280.000
III. Služby videoprodukce. Evropská nadace odborného vzdělávání (ETF), Turín. Rámcová smlouva na 48 měsíců. Budget €1.000.000. Deadline pro odevzdání nabídek 4/7. ZADÁNÍ KE STAŽENÍ ZDE.
ETF poptává audiovizuální obsah vyráběný na odborné úrovni, který pomůže šířit „klíčová poselství“ nadace pro různé cílové skupiny. To zahrnuje mimo jiné výrobu krátkých dokumentárních filmů o činnostech ETF, rozhovory a zprávy od akcích ETF.
IV. Komunikační služby pro Evropskou policejní akademii (CEPOL), Budapešť). Rámcová smlouva na 4 roky. Budget €250.000. Deadline 26/07. ZADÁNÍ
Popis zakázky: Účelem je podpora rozvoje a realizace komunikačních strategií a aktivit s cílem udržet krok s novým vývojem a trendy v oblasti komunikačních nástrojů a služeb on-line a off-line. V tomto ohledu bude zhotovitel vyzván, aby předložil nové nápady, tvůrčí koncepce a přístupy v oblasti aktivní komunikace. Poskytovatel služeb může být vyzván k provedení služeb spadajících do následujících skupin úkolů:
* komunikační činnosti a kampaně: poradenství v oblasti komunikace, koncepce mediálních produktů, reklama (nákup on-line a off-line reklamy), kampaně v sociálních médiích, virální marketingové kampaně, monitorování médií: monitorování mediálního pokrytí komunikačních činností.
* komunikační projekty: rebrandingový projekt, multimediální projekty, den otevřených dveří / oslava 15. výročí + jakékoli jiné komunikační projekty.
* hodnocení činností souvisejících s komunikací
Leave a Reply