Ještě jedna komunikační… Propagace Evropských spotřebitelských center

Výkonná agentura pro zdraví a spotřebitele (EAHC – Lucemburk) vyhlásila tendr na “služby podpory pro zvyšování viditelnosti sítě Evropských spotřebitelských center (ECC-Net)”. Stručná specifikace: Cílem zakázky je zřídit mechanismus podpory na poskytování služeb pro ECC-Net s cílem vylepšit dopad jeho kolektivní práce především zvýšením jeho viditelnosti a vypracováním norem kvality. Provedení úkolů je rozděleno do 3 fází: — první fáze v délce trvání 12 měsíců, — druhá fáze v délce trvání 12 měsíců, — první fáze v délce trvání 13 měsíců. V každé z těchto 3 fází budou provedeny tyto soubory prací: I. Vypracování a kontrola plnění plánu zvyšování viditelnosti a přístupnosti internetových prezentací a činností ECC (zvláště v režimu online a prostřednictvím mobilních technologií). II. Vývoj komunikačních nástrojů na evropské úrovni pro zvýšení povědomí o ECC-Net. III. Podpora pro celounijní kampaně a kampaně na úrovni EU, v jejichž rámci figurují ECC. IV. Podpora lepší komunikace výsledků společných projektů. V. Pomoc s vytvořením, provedením a kontrolou plnění charty kvality. Trvání 37 měsíců, budget €1.3m, deadline 27/9.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.