Brussels connection

the best address for international procurement

Evropský parlament plánuje koupit online rezervační systém na vydávání vstupenek

Tendr: Poskytnutí rezervačního systému / systému vydávání vstupenek se zajištěním služeb vývoje / přizpůsobení produktu, kompletních služeb hostování, služeb údržby a podpory a koupě podpůrného hardwaru

Zadavatel: Evropský parlament, Directorate-General for Communication, Brusel

Kontrakt na 4 roky

Budget €650.000

Dodavatel bude zodpovědný za poskytnutí funkčního rezervačního systému pro Evropský parlament, a to buďto prostřednictvím přímého prodeje a/nebo licenční smlouvy. Evropský parlament bude mít tento rezervační systém zcela ve svém vlastnictví, včetně zdrojových kódů. Dodavatel bude odpovědný za přizpůsobení a vývoj tohoto rezervačního systému tak, aby splňoval potřeby Parlamentu. Dodavatel bude úzce spolupracovat s vedoucím projektu a příslušnými útvary EP na finalizaci požadavků (analýza) a provedení nezbytného vývoje a přizpůsobení ve spolupráci s vedoucím projektu EP. Dodavatel zorganizuje školení pro zaměstnance v oblasti služeb pro návštěvníky (přizpůsobené pro různé uživatelské profily) před spuštěním každé fáze nebo po jakýchkoliv větších aktualizacích softwaru. Správci systému budou potřebovat dodatečné školení k tomu, aby mohli plnit své úkoly. Někteří nebo všichni správci systému musí také projít školením o jednoduchém řešení problémů týkajících se veškerého zakoupeného hardwaru. Správci systému mohou být vyškoleni jako školitelé, což jim umožní vést pravidelné kurzy školení pro nové členy personálu. Dodavatel bude také zodpovědný za poskytování aktualizovaných uživatelských příruček v angličtině pokrývajících všechny funkce rezervačního systému a veškerého zakoupeného hardwaru s cílenými oddíly pro různé uživatelské profily. Příručky budou po jakýchkoliv změnách aktualizovány.

Nákup on-line služby pro rezervaci a vydávání vstupenek s cílem usnadnit více než 500 000 návštěv, které obdrží každý rok (odhaduje se, že tento počet v blízké budoucnosti vzroste na více než 1 000 000), přes jeho různé rezervovatelné služby pro návštěvníky. EP potřebuje flexibilní systém s rezervační platformou on-line, která je k dispozici ve všech úředních jazycích EU (v současnosti 24 jazyků), jež bude automatizovat komunikaci ve všech jazycích EU, umožňuje doručení globálních potvrzení rezervace a specifických vstupenek pro každé zařízení, má administrativní podporu, jenž umožňuje rezervaci/správu prostor a zdrojů, umožňuje vytvoření akcí, napomáhá zaměstnancům EP řídit toky návštěvníků a kapacitu budovy/místa, a nabízí spolehlivou funkci podávání zpráv.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Get updates

From art exploration to the latest archeological findings, all here in our weekly newsletter.

Subscribe