Brussels connection

the best address for international procurement

Europarlament rozjíždí kampaň “Act. React. Impact”. Tipuji volební účast zhruba 12 procent:)

·

, ,

Podívejte se třeba na tohle video. Půjdete kvůli němu volit? Celou kampaň si Evropský parlament nakoupí u Ogilvy jako součást rámcové smlouvy za 60.000.000 euro (tedy 1.560.000.000 korun!). Agentura je oslovila s návrhem “Act. React. Impact” (detaily zde a tady). Bude se to vysílat a vylepovat po celé EU, v angličtině. Další nesmysl. “Jediná demokraticky volená instituce” Evropské unie, jak si Evropský parlament s oblibou říká, bude mít po volbách docela problém si tuhle nálepku udržet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aktualizace: už jsem viděl i verzi v češtině+, je neuvěřitelně sexy:) Jednat. Ovlivňovat. Rozhodovat.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Get updates

From art exploration to the latest archeological findings, all here in our weekly newsletter.

Subscribe