Europarlament rozjíždí kampaň “Act. React. Impact”. Tipuji volební účast zhruba 12 procent:)

Podívejte se třeba na tohle video. Půjdete kvůli němu volit? Celou kampaň si Evropský parlament nakoupí u Ogilvy jako součást rámcové smlouvy za 60.000.000 euro (tedy 1.560.000.000 korun!). Agentura je oslovila s návrhem “Act. React. Impact” (detaily zde a tady). Bude se to vysílat a vylepovat po celé EU, v angličtině. Další nesmysl. “Jediná demokraticky volená instituce” Evropské unie, jak si Evropský parlament s oblibou říká, bude mít po volbách docela problém si tuhle nálepku udržet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aktualizace: už jsem viděl i verzi v češtině+, je neuvěřitelně sexy:) Jednat. Ovlivňovat. Rozhodovat.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.