Zakázka: Kancelářské potřeby
Zadavatel: Úřad Evropské unie pro duševní vlastnictví (EUIPO), Alicante (Španělsko)
Rámcový kontrakt na 48 měsíců / budget €2.000.000
Popis zakázky: Poskytovatel musí splnit potřeby úřadu související se službami popsanými v rozsahu zakázky níže, především v kancelářích nacházejících se v Alicante; ve výjimečných případech může být nezbytné poskytnout kancelářské potřeby pro geografická místa, kde je úřad zastoupen.
Cílem této zakázky je:
— doručení katalogových kancelářských potřeb a dalších spotřebních materiálů,
— doručení kancelářských potřeb a dalších spotřebních materiálů, které nejsou uvedeny v katalogu,
— doručení provozních materiálů s logem EUIPO (obálky, vizitky, propagační materiály atd.),
— řízení objednávek kancelářských potřeb nebo jiných spotřebních materiálů,
— distribuce kancelářských potřeb různým jednotkám úřadu,
— zajištění pracovního oděvu a reprezentačních stejnokrojů pro interní zaměstnance a řidiče úřadu,
— zajištění OOP (osobní ochranné prostředky) pro úřad,
— skladování a doplňování papíru v blízkosti multifunkčních zařízení,
— správa skladů s kancelářskými potřebami,
— nastavení počítačového správního systému.
Deadline pro odeslání nabídky: 13/6
Leave a Reply