Pořízení a implementace systému správy elektronických záznamů. Zadavatel: Evropský parlament, Bruxelles. Kontrakt na 10 let / budget €10.800.000. Stručný popis zakázky: Dodávka softwaru – systému pro správu elektronických záznamů, jeho nasazení v EP a poskytování souvisejících služeb: údržba a technická pomoc, školení, poradenství, konfigurace, přizpůsobení a vývoj klientských aplikací v rámci ERMS nebo za základě použití technologií ERMS a správa služeb. Deadline pro doručení nabídky: 22/9
Správa údajů, aplikací a databází pomocí prostředků IT. Zadavatel: Evropská agentura pro chemické látky (ECHA), Helsinki. Kontrakt na 4 roky/ budget €15.000.000. Předmětem zakázky jsou služby správy údajů prostředky IT pro ECHA, a to: služby správy údajů, správa aplikací a databází, technická podpora, školení a poradenské služby na témata související s jednotlivými oblastmi, např. technologie pro správu údajů, architektura správy údajů atd. Deadline pro odeslání nabídky: 2/8.
Poskytnutí služeb poradenství a řízení v oblasti IT (rámcové smlouvy). Zadavatel: The European Patent Organisation (EPO), Munich. Doba trvání kontraktu: zhruba 60 měsíců/ budget nespecifikován. Místa realizace: the Contractor’s site and the EPO’s sites in Rijswijk (NL), Munich (DE), Berlin (DE) and Vienna (AT). Division into lots: Lot 1: Strategic and General Consultancy, Lot 2: Technical Consultancy, Lot 3: Enterprise Architecture, Lot 4: Solution Architecture, Lot 5: Operational Services, Lot 6: IT Service Management. Deadline 22/8
Provision of Graphic Design services. Zadavatel: Evropská komise a další EU instituce. Doba trvání/typ kontraktu: 4 roky/rámcová smlouva. Budget: €3.000.000. Popis zakázky: The contractor will be requested to create and develop, among others, style guides, factsheets and publication layouts, presentation decks, illustrations, static or animated infographics for the communication needs of the participating institutions, agencies or other bodies of the European Union. The EU Institutions place particular importance on the graphical and artistic presentation of publications and other means of communication. Požadované pozice v týmu: Senior Graphic Designer, Graphic Designer, Illustrator, Art Director, Data visualization specialist, Motion graphics specialist, Photographer. Deadline pro odeslání nabídky: 12/7
Internetové vývojové služby. Zadavatel: COST Association, Brusel (COST is the longest-running European framework supporting trans-national cooperation among researchers, engineers and scholars across Europe). Celkový budget €540.000/48 měsíců. Zakázka bude rozdělena na 5 samostatných částí (lotů). Short description of the contract: As part of its efforts to increase the visibility of the COST programme and to establish a more strategic approach to communications, the COST Association is in need of a new website and related services that would meet the current standards in digital communications. Due to the need to develop, host and maintain the website over a long period of time, a pluriannual contract (4 years) is needed. The services to be performed will cover the following: LOT 1: Web design and web development: Website design and CMS development with extended features like public databases, forums, collaboration, social media automation, search engine optimisation, registration systems and data visualisation. Budget €160.000. LOT 2: Website-related marketing services: editorial services such as copywriting, web content proofreading; search engine optimised content; This lot is a lot on purchase order. Budget €50.000. LOT 3: Web hosting and web maintenance as from launching of the website: Website hosting and maintenance of the main COST website. €50.000. LOT 4: Additional web development and web-marketing services as from launching of the website. €170.000. LOT 5: Web hosting and web maintenance for a multi-tenant CMS system: In addition to the main website COST considers to host the websites of its 300+ COST Actions on a multi-tenant CMS system. The hosting environment for this would need to be provided and maintained. €100.000. Deadline 11/7
Zakázka: Výroba audiovizuálních výrobků, mobilních aplikací a elektronických publikací na bázi HTML. Zadavatel: jedna z větších EU agentur. Zakázka na 4 roky. Tendr má tři (na sobě nezávislé/samostatné) části: 1) Audiovizuální produkce. Popis zakázky: Kontraktor bude nápomocen s veškerými úkoly souvisejícími s plánováním, přípravou, redigováním a výrobou audiovizuálního materiálu ve společných formátech pro streamování médií vhodných k použití na internetových stránkách, v mobilních aplikacích, elektronických dokumentech nebo s jakoukoli jinou elektronickou podporou. Předpokládaná hodnota: €2.000.000. 2) Výroba mobilních aplikací. Zhotovitel bude nápomocen v případě všech úkolů souvisejících s analýzou, definicí, plánováním, přípravou, výrobou, publikováním a údržbou mobilních aplikací pro jakoukoli mobilní platformu (např. IOS, Android, Windows atd.), obvykle k distribuci prostřednictvím obchodů s aplikacemi (Apple App Store, Google Play, Windows Phone Store atd.) nebo na webu (v případě progresivních webových aplikací). Předpokládaná hodnota: €600.000. 3) Výroba elektronických publikací na bázi HTML. Zhotovitel zajistí všechny technické úkoly spojené s analýzou, definicí, plánováním, přípravou, výrobou, vydáváním, provozováním a údržbou elektronických publikací na bázi HTML, které budou šířeny prostřednictvím jakéhokoli elektronického média. Předpokládaná hodnota: €900.000. Deadline pro odeslání nabídek: 2/8
Pomoc s údržbou, podporou a rozvojem datového úložiště. Zadavatel: Evropská investiční banka (EIB), Luxembourg. Kontrakt na 4 roky/ budget €15.000.000. Účelem tendru je poskytnutí pomoci při údržbě, podpoře a rozvoji datového úložiště skupině EIB. Týká se služeb údržby, podpory a vývoje provozního datového úložiště, administrativního úložiště a vykazování při skupině EIB při udržení kontaktu s aktuálními technologickými vylepšeními a vývojem při skupině EIB. Banka předpokládá, že bude požadovat služby údržby, podpory a rozvoje (a související služby převzetí a předání) ve 2 různých provozní režimech: 1) průběžné služby – dlouhodobá zadání na dobu určitou na základě času a materiálů. Průběžné služby budou obvykle zahrnovat probíhající údržbu a podporu: vyřizování každodenních problémů; provádění aktualizací nebo modernizací s nápravou závad či zlepšeními a v omezených případech účast v oblasti rozvoje a provádění projektů, 2) diskrétní služby – krátkodobé úkoly na dobu určitou, na bázi času a materiálů nebo na základě pevné ceny týkající se poskytování specifických výstupů, pro které lze odhadnout objem práce s dostatečnou přesností. Diskrétní služby budou obvykle zahrnovat zavedení nového řešení nebo vývoj včetně vývojové údržby přesahující dobu trvání přibližně dvou člověko-týdnů. Deadline pro odeslání nabídky: 13/7.
Pořádání akcí a komunikačních kampaní a o poskytování tržního zpravodajství ve třetích zemích a v Evropské unii pro EU agenturu CHAFEA. Zadavatel: Chafea (Consumers, Health, Agriculture and Food Executive Agency), Luxembourg. Celkový budget: €71.100.000/ 4 roky. Výzva se týká pořádání akcí a komunikačních kampaní a poskytování tržního zpravodajství ve třetích zemích a v EU. Cílem zakázky je poskytnout informační a propagační služby týkající se zemědělských výrobků EU. Vedlejším záměrem této zakázky je poskytnutí propagačních a komunikačních služeb v oblasti společné zemědělské politiky, politiky v oblasti veřejného zdraví, spotřebitelů a bezpečnosti potravin. Zakázka je rozdělena na 4 nezávislé/samostatné části (tj. je možné se hlásit jen o jeden lot, nebo o dva, tři či všechny čtyři): LOT1: Pořádání akcí a pavilony / stánky EU ve třetích zemích. Předpokládaná hodnota: €18.000.000. Cílem této položky je poskytnutí služeb pořádání akcí a pavilonů / stánků EU ve třetích zemích. Mezi hlavní činnosti, které budou realizovány v rámci této položky, patří: obchodní delegace na „vysoké“ úrovni; semináře, workshopy a další akce; pavilony / stánky EU na veletrzích ve třetích zemích. LOT2: Pořádání akcí a pavilonů / stánků v EU. Předpokládaná hodnota: €22.000.000. Cílem je poskytnutí služeb pořádání akcí a pavilonů / stánků v EU. Mezi hlavní činnosti, které budou realizovány v rámci této položky, patří: semináře, workshopy a další akce; studijní návštěvy v členských státech EU; pavilony/stánky na veletrzích v EU. LOT3: Tržní zpravodajství ve třetích zemích. Předpokládaná hodnota: €1.100.000. Cílem této položky je poskytnout malým a středním podnikům z EU a dalším zúčastněným straním z odvětví informace o zemědělských trzích třetích zemí. Ve většině případů budou tyto informace podány souhrnně ve formě zpráv. Zhotovitelé budou povinni předložit tržní zprávy zástupcům Evropské komise nebo v průběhu pořádaných jednání / akcí nebo prostřednictvím webinářů. Zhotovitelé mohou být vyzváni k tomu, aby předložili klíčové informace nebo údaje v grafickém vizuálním znázornění (např. infografiky). LOT4: Informační, komunikační a marketingové kampaně nebo akce. Předpokládaná hodnota: €30.000.000. V rámci této položky zhotovitel poskytne služby pořádání informačních, komunikačních a marketingových kampaní nebo částí kampaně. Deadline pro odeslání nabídek: 15/9
Leave a Reply