Brussels connection

the best address for international procurement

Evropský patentový úřad (Mnichov) bude rekonstruovat, hledá i firmy na HVAC a elektropráce

·

Stavební služby – Evropský patentový úřad (Mnichov)
Půjde o vnitřní vybavení a vnější fasádu budovy, technické vybavení (HVAC a ELT), každé s podílem demolice a likvidace.
Zakázka je rozdělena na tři zcela nezávislé samostatné části (tj. můžete se hlásit jen do jedné, dvou nebo všech tří…):
1) Vybavení interiérů a opláštění budov, včetně demolice a likvidace, logistiky staveniště a recyklačního centra (stavební náklady přibližně €18M)
2) HVAC / poměrná část GLT včetně demolice a likvidace (stavební náklady přibližně €10M)
3) ELT/ poměrná část GLT včetně demolice a likvidace (stavební náklady přibližně €10M)

Harmonogram je super-výhodný!!!
• Fáze 1 Předkvalifikace (tato fáze řízení)
Návštěva na místě: mezi 26.-28.11.2024, dá se vybrat termín (pro vážné zájemce jsme schopni navštívit Mnichov za ně)
Lhůta pro dotazy žadatelů – deadline: 02.12.2024, 11:00 hod
Oznámení výsledku předkvalifikace: 09.12.2024, 11:00 hod
Na základě předběžného kvalifikačního procesu bude pět (5) nejlépe hodnocených uchazečů na každou část vyzváno k podání nabídky. V závislosti na výsledku 1. etapy si zadavatel vyhrazuje právo vybrat do 2. etapy více nebo méně účastníků.
• Fáze 2: Nabídková fáze
Předání zadávací dokumentace: asi 17.1.2025
Lhůta pro podání nabídek: 21.02.2025
Prezentace / diskuse o nabídkách: zhruba 3. – 7. března 2025
Rozhodnutí o postupujících do fáze 3: asi 11.03.2025
• Fáze 3: Fáze vyjednávání
Pozvánka do fáze 3: v případě potřeby v krátké době
Termín pro podání nabídky 3. fáze: v případě potřeby v krátké době
Rozhodnutí o zadání zakázky: očekává se v dubnu
Uvedení do provozu: očekává se na začátku června 2025
Začátek představení: očekává se na začátku července 2024

CHECK LIST – Žádost o účast (v fázi č.1) musí obsahovat následující dokumenty:
• Údaje o společnosti žadatele/členů konsorcia podávajícího nabídku v souladu s přílohou 1 pro příslušnou část, o kterou žadatel žádá. Je možné podat žádost na každou část nebo na více částí.
V případě konsorcií žadatelů musí být zveřejněn vedoucí člen konsorcia žadatelů a osoba oprávněná zastupovat konsorcium.
Pokud jsou uvedeni subdodavatelé, musí předložit odpovídající prohlášení subdodavatele. Prohlášení subdodavatele musí obsahovat příslušné prohlášení, že:

o společnost je k dispozici pro 2. a 3. fázi zadávacího řízení.
o společnost je k dispozici pro zpracování objednávek.
• Prokázání splnění kritérií vhodnosti podle oddílu 3.1.4.
• Kromě referenčního listu musí žadatel připravit referenční listy (max. 2 strany A4 na referenci) s plány, náčrty, fotografiemi atd. pro každou uvedenou referenci.
Požadavek na obrat žadatele nebo vedoucího člena skupiny žadatelů: Od VŠECH společností (tj. od každého zvlášť) se vyžaduje průměrný roční obrat ve výši alespoň 15 milionů EUR za poslední tři účetní období (2021, 2022 a 2023).
REFERENCE: Jako minimální požadavek na vhodnost a způsobilost jsou požadovány minimálně tři reference (reference nad tento počet nebudou brány v úvahu).
Reference musí splňovat tyto parametry:
o Jedna reference s náklady na výstavbu (KG300+KG400) podle DIN 276 s čistou hodnotou nejméně 40 milionů EUR a
o Dvě reference s náklady na výstavbu podle DIN 276 v hodnotě nejméně 20 milionů EUR netto.
Pro všechny tři reference platí následující:
• Alespoň jeden z odkazů by měl obsahovat následující požadavky:

  • umístění v centru města,
  • zvýšená stavební logistika,
  • zvýšené požadavky na zvukovou izolaci a požární ochranu,
  • náročný harmonogram (velký objem stavebních prací v krátkém čase),
  • Certifikace udržitelnosti (BREEAM, LEED, DGNB),
  • Koncepce vyvážení a likvidace CO2,
  • LEAN management (nebo podobná agilní metoda)
    • Datum dokončení nesmí být starší než 10 let, jinak bude vyřazeno nebo nebude reference hodnocena.
    A dále:
    • V portfoliu musí být realizovány alespoň dvě reference.
    Níže uvedené platí pro jednu referenci bez ohledu na výši stavebních nákladů:
    • Jedna reference se musí týkat projektu s převážně kancelářským využitím.
    • Jedna reference musí mít vysokou úroveň technické/logistické složitosti (např. školní budovy, administrativní budovy, shromažďovací střediska, protipožární opatření atd.).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Get updates

From art exploration to the latest archeological findings, all here in our weekly newsletter.

Subscribe