Brussels connection

the best address for international procurement

Evropské tendry, čtvrtek 9/1

·

Zajištění průzkumů o problematice ochrany spotřebitelů. Zadavatel: Výkonná agentura EU pro zdraví a spotřebitele, Lucemburk. Cílem uzavřených rámcových smluv je zajistit průzkumy o spotřebitelských problematikách se zaměřením na spotřebitele a maloobchodníky/poskytovatele zboží a služeb. Zadavatel poptává následující tři položky: průzkum mezi spotřebiteli, průzkum mezi maloobchodníky a průzkum monitorování trhu. Průzkum mezi spotřebiteli se zaměří na postoje spotřebitelů vzhledem k přeshraničnímu obchodu a na související spotřebitelské problematiky. Průzkum mezi maloobchodníky se zaměří na postoje maloobchodníků/poskytovatelů služeb vůči přeshraničnímu obchodu a na související spotřebitelské problematiky. Průzkum monitorování trhu posoudí zkušenosti, názory a podmínky vnímané ve vztahu k nejdůležitějším spotřebitelským trhům. Průzkumy, se kterými se počítá v těchto třech výše vymezených položkách, by měly být provedeny zpravidla ve všech členských státech EU a také na Islandu a v Norsku. Budget pro část zakázky č. 1 (Průzkum mezi spotřebiteli) €4.000.000, č. 2 (Průzkumy mezi maloobchodníky) €4.000.000 a č. 3 (Průzkum monitorování trhu) €10.000.000. Deadline 14/3.

Studie o dalším vývoji testovacího protokolu pro povrchovou skluznost příložných žebříků. Zadavatel: Výkonná agentura pro zdraví a spotřebitele, Lucemburk. Zakázka zahrnuje dvě úlohy, které budou provedeny poskytovatelem služeb včetně analytického přezkumu obou testovacích protokolů (CEN/TC 93/WG 10/N64 a CEN/TC 93/WG 10/N99). Úloha č. 1: výzkum týkající se testování povrchové skluznosti přložných žebříků s cílem optimalizovat testovací parametry a stanovit kritérium pro úspěch/neúspěch ve zkoušce. Úloha č. 2: kruhový test navrhovaného protokolu o testování povrchové skluznosti. Kontrakt na 12 měsíců. Budget €130.000. Deadline 27/2.

Odborné pracovní síly. Zadavatel: Evropské středisko pro prevenci a kontrolu nemocí, Stockholm. Středisko poptává tyto profese: 1) tajemník / administrativní asistent; 2) asistent v oblasti financí; 3) asistent v oblasti veřejných zakázek; 4) asistent v oblasti lidských zdrojů; 5) webový návrhář; 6) grafický designér; 7) redaktor / informační asistent; 8) úředník v oblasti informací/komunikací; 9) asistent v oblasti IT helpdesku; 10) asistent v oblasti logistiky/techniky; 11) právní referent; 12) správní referent; 13) vědecký odborník; 14) služebně mladší vědecký odborník. Jejich „dodavatel“ dostane čtyřletou rámcovou smlouvu a za splnění všech svých závazků 10 milionů euro. Deadline 14/2.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Get updates

From art exploration to the latest archeological findings, all here in our weekly newsletter.

Subscribe