DG COMM alias Generální ředitelství pro komunikaci Evropské komise vypsalo výběrové řízení na „služby mediální analýzy“. Účelem výzvy je podle zadání „poskytnout Komisi kvalitní expertizy a podporu v rámci provádění hloubkové mediální analýzy týkající se témat souvisejících s EU v různých druzích médií. Od zhotovitelů se očekává, že poskytnou analýzu médií vycházející z důkazů, která následně přispěje k rozvoji a zavádění koherentní, informované, cílené, dlouhodobé komunikační strategie a strategie vztahů s médii“. Ne, že bych do toho chtěl šourat, ale co na DG COMM dělají ty desítky báječně placených mediálních expertů s doživotním kontraktem?! No nic… Uzavřena bude rámcová smlouva se třemi dodavateli, na čtyři roky. Budget €10.000.000. Deadline 24/8.
Evropská komise dá za „hloubkovou mediální analýzu“ 10 milionů euro
Get updates
From art exploration to the latest archeological findings, all here in our weekly newsletter.
Subscribe
Leave a Reply