Brussels connection

the best address for international procurement

Čtečky karet pro Soudní dvůr EU: deadline odsunut na polovinu září

·

,

Zájemci o tendr na modernizaci systémů řízení přístupu a doplnění čteček karet vyhlášený nedávno Soudním dvorem EU se můžou radovat: zadavatel prodloužil uzávěrku k odevzdání nabídek o dva měsíce, na 15. září.

Jedná se o kontrakt na 6 měsíců. Zakázka je rozdělena na dvě části:

1) Modernizace zařízení pro řízení přístupu do budov Anneau a Palais, budovy T, galerie a věžových budov A a B na úroveň protokolu Desfire. Aktuálně využívaný systém řízení přístupu je systém pro čtení bezkontaktních karet využívající standard Mifare. Soudní dvůr má v úmyslu posílit úroveň ochrany svého systému a tím pádem migrovat stávající čtečky na standard Desfire (půjde o výměnu 660 čteček Mifare za čtečky o stejné velikosti v černé barvě ve standardu Desfire). Aktualizovány budou muset být take EPROMy procesorů podporující tyto čtečky a stávající databáze softwaru ATS. Budget €280.000.

2) Instalace nových, dodatečných, čteček karet. Všechny pomocné stolařské práce (instalace elektrického zařízení pro otevírání dveří / zámku / úseků kabeláže), systém požární ochrany, demontáž / opětná montáž podhledů / falešných podlah a aktualizace diagramů musí tvořit součást cenové nabídky. Budget €150.000.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Get updates

From art exploration to the latest archeological findings, all here in our weekly newsletter.

Subscribe