Evropská centrální banka (sídlí ve Frankfurtu) vypisuje výběrové řízení na dodávku a údržbu síťových a WDM komponentů. S vítězem uzavře rámcový kontrakt na 4 roky. Deadline 10/12.
Zakázka bude rozdělena na 2 (samostatné, na sobě nezávislé – tj. je možné se hlásit jen do jedné z nich nebo do obou) části:
1) Dodávka a údržba síťových a bezpečnostních komponentů:
— objednání a doručení rozšíření/vylepšení stávajících síťových a bezpečnostních komponentů a funkcí (včetně příslušných softwarových zařízení/řešení),
— objednání a doručení nových síťových a bezpečnostních komponentů (včetně příslušných softwarových zařízení / řešení),
— služby instalace v případě síťových a bezpečnostních komponentů,
— služby údržby v případě stávajících síťových a bezpečnostních komponentů,
— služby údržby v případě nových síťových a bezpečnostních komponentů,
— služby poradenství v případě síťových a bezpečnostních komponentů,
— řízení zakázky, kontrolu plnění, podávání zpráv v případě síťových a bezpečnostních komponentů,
— školení v případě síťových a bezpečnostních komponentů,
— zajištění služby podpory ve formě helpdesku v režimu 24 hodin denně / 7 dní v týdnu.
2) Dodávka a údržba komponentů optické přenosové sítě (OTN) /WDM komponentů:
— objednání a dodání rozšíření/vylepšení stávajících komponentů optické přenosové sítě (OTN) / WDM komponentů a funkcí,
— objednání a doručení nových komponentů optické přenosové sítě (OTN) / WDM komponentů,
— služby instalace v případě komponentů optické přenosové sítě (OTN) / WDM komponentů,
— služby údržby v případě stávajících komponentů stávající optické přenosové sítě (OTN) / WDM komponentů,
— služby údržby v případě nových komponentů stávající optické přenosové sítě (OTN) / WDM komponentů,
— služby poradenství v případě komponentů optické přenosové sítě (OTN) / WDM komponentů,
— řízení zakázky, kontrola plnění a podávání zpráv v případě komponentů optické přenosové sítě (OTN) / WDM komponentů,
— služby zaškolení v případě komponentů optické přenosové sítě (OTN) / WDM komponentů,
— zajištění služby podpory ve formě helpdesku v režimu 24 hodin denně / 7 dní v týdnu.
Leave a Reply