Brussels connection

the best address for international procurement

Evropská policejní agentura CEPOL “nakoupí” další komunikační služby

Tendr: Komunikační služby pro Evropskou policejní akademii (CEPOL, Budapešť)

Rámcová smlouva na 4 roky

Budget €250.000

Deadline 26/07

Popis zakázky: Účelem je podpora rozvoje a realizace komunikačních strategií a aktivit s cílem udržet krok s novým vývojem a trendy v oblasti komunikačních nástrojů a služeb on-line a off-line. V tomto ohledu bude zhotovitel vyzván, aby předložil nové nápady, tvůrčí koncepce a přístupy v oblasti aktivní komunikace. Poskytovatel služeb může být vyzván k provedení služeb spadajících do následujících skupin úkolů:

1) komunikační činnosti a kampaně:

— poradenství v oblasti komunikace: poskytovat poradenství a přispívat k určení a plánování komunikačních kampaní/činností, definovat jasné a měřitelné komunikační cíle, mapovat zainteresované strany, identifikovat cílové skupiny a jejich potřeby, klíčová poselství a komunikační kanály, které vymezují přístup pro on-line a audiovizuální produkty, jakož i sociální média, publikace, přiměřený mediální mix a strategii šíření včetně určení sítí šíření, partnerů a komunikačních nástrojů vlivu/monitorování jako součásti integrované strategie,

— koncepce mediálních produktů: představit inovativní koncepce v souvislosti s návrhem požadovaného komunikačního materiálu (on-line, sociální média, audiovizuální a tištěná) při zohlednění cílové skupiny a plánované strategie šíření,

— reklama: nákup on-line a off-line reklamy, v tisku, na veřejných prostranstvích nebo jakákoli jiná podpora,

— kampaně v sociálních médiích: poskytovat poradenství v souvislosti s plánem, realizací a monitorováním kampaní v sociálních médiích na podporu konkrétních činností. To zahrnuje sestavení strategických dokumentů, založení účtů na platformách sociálních médií a oživení vybraných sítí,

— virální marketingové kampaně: poskytovat poradenství o způsobu organizování virálních marketingových kampaní na podporu videoklipů na internetu. To zahrnuje koncipování strategických dokumentů, realizaci, monitorování a hodnocení dopadu takových kampaní,

— monitorování médií: monitorování mediálního pokrytí komunikačních činností.

2) komunikační projekty:

— rebrandingový projekt: poskytovat poradenství a podporu v souvislosti s realizací projektu na změnu značky CEPOLu se zajištěním jeho řádného provedení a úspěchu,

— multimediální projekty: poskytovat poradenství pro projekty „ad hoc“ (jako například vývoj mobilní aplikace, videa nebo seriózní vzdělávací hry) v oblasti koncepce, výběru poskytovatele služeb, tvorby, strategie, ale rovněž poskytovat informace týkající se informační architektury a návrhu a podporovat zařazení do obchodu s aplikacemi App Store,

— den otevřených dveří / oslava 15. výročí: připravit koncepci, navrhnout strategii a časový rozpis, zajistit splnění cílů a poskytnout podporu v souvislosti s organizováním této akce,

— jakékoli jiné komunikační projekty: poskytovat poradenství a podporu v souvislosti s realizací komunikačních projektů CEPOLu se zajištěním jejich řádného provedení a úspěchu.

3) hodnocení činností souvisejících s komunikací:

Cílem této skupiny úkolů je poskytnout pomoc veřejnému zadavateli při hodnocení komunikačních činností.

Zahrnuje 3 druhy činností:

— hodnocení,

— vývoj a realizace hodnotících nástrojů v malém měřítku týkajících se komunikačních činností,

— technická a metodická pomoc s organizováním a provedením hodnocení komunikačních činností.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Get updates

From art exploration to the latest archeological findings, all here in our weekly newsletter.

Subscribe