Brussels connection

the best address for international procurement

Proč by české firmy nemohly dělat zakázky pro “Brusel”? Čeho se bojíte?! Pojďme na kafe a můžeme to probrat

·

Mám tu pár super-zajímavých tendrů, které se dají vyhrát a realizovat z Česka nebo ze Slovenska. Nabízím pomoc s přípravou nabídky tak, aby uspěla. Nabízím řízení/koordinaci vašich lidí tak, abych z nich dostal maximum. Tento týden jsem v Praze, zkusme tom probrat osobně a nic už nám to nemůže překazit😊. Třeba:

* Pořízení a implementace systému správy elektronických záznamů. Zadavatel: Evropský parlament, Bruxelles. Kontrakt na 10 let / budget €10.800.000. Deadline: 22/9

* Správa údajů, aplikací a databází pomocí prostředků IT. Zadavatel: Evropská agentura pro chemické látky (ECHA), Helsinki. Kontrakt na 4 roky/ budget €15.000.000. Deadline: 2/8.

* Poskytnutí služeb poradenství a řízení v oblasti IT (rámcové smlouvy). Zadavatel: The European Patent Organisation (EPO), Munich. Budget nespecifikován. Division into lots: Lot 1: Strategic and General Consultancy, Lot 2: Technical Consultancy, Lot 3: Enterprise Architecture, Lot 4: Solution Architecture, Lot 5: Operational Services, Lot 6: IT Service Management. Deadline 22/8

* Provision of Graphic Design services. Zadavatel: Evropská komise a další EU instituce. Doba trvání/typ kontraktu: 4 roky/rámcová smlouva. Budget: €3.000.000. Deadline: 12/7

* Internetové vývojové služby. Zadavatel: COST Association, Brussels. Celkový budget €540.000/48 měsíců. Zakázka bude rozdělena na 5 samostatných částí (lotů): LOT 1: Web design and web development: Website design and CMS development with extended features like public databases, forums, collaboration, social media automation, search engine optimisation, registration systems and data visualisation. Budget €160.000. LOT 2: Website-related marketing services: editorial services such as copywriting, web content proofreading; search engine optimised content; This lot is a lot on purchase order. Budget €50.000. LOT 3: Web hosting and web maintenance as from launching of the website: Website hosting and maintenance of the main COST website. €50.000. LOT 4: Additional web development and web-marketing services as from launching of the website. €170.000. LOT 5: Web hosting and web maintenance for a multi-tenant CMS system: In addition to the main website COST considers to host the websites of its 300+ COST Actions on a multi-tenant CMS system. The hosting environment for this would need to be provided and maintained. €100.000. Deadline 11/7

* Výroba audiovizuálních výrobků, mobilních aplikací a elektronických publikací na bázi HTML. Zadavatel: Publikační úřad EU, Luxembourg. Zakázka na 4 roky. Tendr má tři (na sobě nezávislé/samostatné) části: 1) Audiovizuální produkce. Předpokládaná hodnota: €2.000.000. 2) Výroba mobilních aplikací. Předpokládaná hodnota: €600.000. 3) Výroba elektronických publikací na bázi HTML. Předpokládaná hodnota: €900.000. Deadline pro odeslání nabídek: 2/8

* Pomoc s údržbou, podporou a rozvojem datového úložiště. Zadavatel: Evropská investiční banka (EIB), Luxembourg. Kontrakt na 4 roky/ budget €15.000.000. Deadline: pro odeslání nabídky: 13/7.

* Pořádání akcí a komunikačních kampaní a o poskytování tržního zpravodajství ve třetích zemích a v Evropské unii pro EU agenturu CHAFEA. Zadavatel: Chafea (Consumers, Health, Agriculture and Food Executive Agency), Luxembourg. Celkový budget: €71.100.000/ 4 roky. Výzva se týká pořádání akcí a komunikačních kampaní a poskytování tržního zpravodajství ve třetích zemích a v EU. Cílem zakázky je poskytnout informační a propagační služby týkající se zemědělských výrobků EU. Deadline pro odeslání nabídek: 15/9

Takže pište nebo volejte: +32-473-116804, horejsi.tomas@gmail.com.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Get updates

From art exploration to the latest archeological findings, all here in our weekly newsletter.

Subscribe