Zakázka: Plánování a nákup reklamního prostoru
Zadavatel: Evropský parlament
Kontrakt na 5 let
Zakázka bude rozdělena na 2 samostatné části (tj. můžete se hlásit jen do jedné nebo do obou):
1) Digitální kampaň – Popis: Pro případ, že EP bude potřebovat reklamní prostor na platformách sociálních médií, jako jsou Facebook, Google nebo Twitter. Může se také stát, že bude muset nakupovat reklamní prostor v on-line mediích, na zpravodajských portálech, specializovaných internetových stránkách atd. Tato zakázka bude pokrývat tyto činností: plánování médií; nákup médií; výroba/úprava reklam; řízení prostoru v médiích a samoobsluha; monitorování; hodnocení; strategické/pokročilé plánování.
Orientační budget €18.000.000
2) Integrovaná kampaň – Popis: V rámci komunikačních kampaní a dalších komunikačních projektů využívá Evropský parlament různé reklamní kanály pro produkci svých činností: * digitální sociální média/digitální reklamy; * tištěná média (tištěné reklamy v denících, týdenících, měsíčnících, časopisech, specializovaném tisku, odborných katalozích atd.); * audiovizuální média (např. TV, rádio atd.); * kino (krátká propagační videa, propagační snímky atd.); * venkovní média (billboardy/obrazovky, nádraží, letiště, místní veřejná doprava – autobusy, tramvaje, metro, stanice, další venkovní média, vlastní budovy EP v Bruselu, Štrasburku a Lucemburku a dále Informační kanceláře v členských státech (konkrétní technické podrobnosti budou poskytnuty na požádání)).
V závislosti na svých potřebách zadává Evropský parlament reklamu v některých nebo všech členských státech EU a v některých nebo všech úředních jazycích EU.
Zakázka bude pokrývat sedm základních činnosti: plánování médií; nákup médií; úpravu reklamy; řízení prostoru v médiích; monitorování; hodnocení; strategické/pokročilé plánování.
Budget €18.000.000
Deadline 12/10
Leave a Reply