Brussels connection

the best address for international procurement

Monitoring tradičních i sociálních médií pro Společnou rezoluční radu EU za €400.000

Zakázka: Poskytnutí služeb monitorování a analýzy médií

Zadavatel: Single Resolution Board EU (Společná rezoluční rada EU), Brusel

Celkový budget: €400.000/4 roky

Deadline k odevzdání nabídky: 4/4

Hlavním cílem zakázky na služby je poskytnout SRB služby monitorování a analýzy médií, zakázka je přitom rozdělena na tři (na sobě nezávislé) položky:

1) monitorování tištěných médií, on-line médií a vysílání (televizní a rozhlasové); budget €100.000

2) monitorování sociálních médií (Twitter, blogy, fóra a další platformy); €200.000

3) analýza médií a sledování pověsti, €100.000.

Popis lotu č.1

a) Vyčerpávající denní přehled médií (7 dní v týdnu) všech příslušných internetových a tištěných článků, vysílání zpravodajství.

b) „Souhrnný přehled“ představující hlavní aktuální zprávy 5 klíčových zemí (Německo, Španělsko, Francie, Itálie, Spojené království); konečný seznam klíčových zemí bude odsouhlasen SRB.

c) Služby musí být poskytovány každý pracovní den v 7:00 a v 8:30 během víkendů, státních svátků a ve dnech pracovního klidu. Tento přehled musí být aktualizován v 12:00, 15:00 a 18:00.

d) Monitorování médií v 28 členských státech EU, jakož i ve Švýcarsku, Spojených státech a volitelně ve velkých asijských zemích (Čína, Indie, Japonsko) a ruských, jihoamerických (Brazílie a Mexiko) a dále také klíčových médií Středního východu. Platforma musí umožnit vkládání článků v jakémkoli jazyce včetně řecké abecedy a azbuky.

e) Předem stanovený vzorek zahrnující noviny, časopisy, blogy, televizní a rozhlasové programy uvedený v příloze 7 bude sloužit jako základ pro uchazeče.

f) Je povinné dodávat články a vysílané zprávy s krátkým shrnutím a přeloženým titulkem v angličtině, zejména v případě všech médií, která nejsou v angličtině, aby bylo přesně jasné klíčové poselství zprávy. Předpokládají se 4 možné druhy souhrnů.

Lot č.2: Dodavatel poskytne SRB kvantitativní monitorování sociálních médií, přičemž předloží zmínky o SRB v blozích, v sítích Twitter, YouTube, Facebook, LinkedIn, Google+ a dalších příslušných fórech.

Lot č.3: Uchazeč musí poskytnout pravidelnou kvalitativní analýzu způsobů vnímání SRB tradičními médii a sociálními médii, stejně jako jakoukoli třetí stranou nebo ovlivňujícím faktorem.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Get updates

From art exploration to the latest archeological findings, all here in our weekly newsletter.

Subscribe