Zakázka: Poskytnutí služeb monitorování a analýzy médií
Zadavatel: Single Resolution Board EU (Společná rezoluční rada EU), Brusel
Celkový budget: €400.000/4 roky
Deadline k odevzdání nabídky: 4/4
Hlavním cílem zakázky na služby je poskytnout SRB služby monitorování a analýzy médií, zakázka je přitom rozdělena na tři (na sobě nezávislé) položky:
1) monitorování tištěných médií, on-line médií a vysílání (televizní a rozhlasové); budget €100.000
2) monitorování sociálních médií (Twitter, blogy, fóra a další platformy); €200.000
3) analýza médií a sledování pověsti, €100.000.
Popis lotu č.1
a) Vyčerpávající denní přehled médií (7 dní v týdnu) všech příslušných internetových a tištěných článků, vysílání zpravodajství.
b) „Souhrnný přehled“ představující hlavní aktuální zprávy 5 klíčových zemí (Německo, Španělsko, Francie, Itálie, Spojené království); konečný seznam klíčových zemí bude odsouhlasen SRB.
c) Služby musí být poskytovány každý pracovní den v 7:00 a v 8:30 během víkendů, státních svátků a ve dnech pracovního klidu. Tento přehled musí být aktualizován v 12:00, 15:00 a 18:00.
d) Monitorování médií v 28 členských státech EU, jakož i ve Švýcarsku, Spojených státech a volitelně ve velkých asijských zemích (Čína, Indie, Japonsko) a ruských, jihoamerických (Brazílie a Mexiko) a dále také klíčových médií Středního východu. Platforma musí umožnit vkládání článků v jakémkoli jazyce včetně řecké abecedy a azbuky.
e) Předem stanovený vzorek zahrnující noviny, časopisy, blogy, televizní a rozhlasové programy uvedený v příloze 7 bude sloužit jako základ pro uchazeče.
f) Je povinné dodávat články a vysílané zprávy s krátkým shrnutím a přeloženým titulkem v angličtině, zejména v případě všech médií, která nejsou v angličtině, aby bylo přesně jasné klíčové poselství zprávy. Předpokládají se 4 možné druhy souhrnů.
Lot č.2: Dodavatel poskytne SRB kvantitativní monitorování sociálních médií, přičemž předloží zmínky o SRB v blozích, v sítích Twitter, YouTube, Facebook, LinkedIn, Google+ a dalších příslušných fórech.
Lot č.3: Uchazeč musí poskytnout pravidelnou kvalitativní analýzu způsobů vnímání SRB tradičními médii a sociálními médii, stejně jako jakoukoli třetí stranou nebo ovlivňujícím faktorem.
Leave a Reply