Brussels connection

the best address for international procurement

Jak to chodí v marketingových tendrech pro EU…

·

Na tendru “Poskytnutí služeb v oblasti marketingového poradenství a tvorby obsahu” pro Evropský investiční fond se sídlem v Luxembourgu je dobře vidět, jak to v EU funguje. A jak dlouho to všechno trvá:

Tendr byl oficiálně vyhlášen v polovině října 2018. Teď, v srpnu 2019, tedy skoro o rok později, byly oznámeny výsledky většiny lotů (na sobě nezávislých částí, na které je celé zakázky rozdělena).  U dvou lotů (Lot 2 – Služby filmové produkce mimo Lucemburk a animované filmy, budget €1.600.000) a 3 (Tvůrčí poradenské služby a grafický design, €2.000.000) hodnocení stale probíhá, zadavatel si vyžádal možnost oznámit výsledky až v listopadu.

Ostatní výsledky zde:

LOT1 – Služby filmové produkce v Lucemburku. Budget €400.000. Popis zakázky: Tvorba kreativních, účinných a profesionálních filmů, tj. digitální soubory s vysokým rozlišením (HD) obsahující filmové a, v příslušných případech, hlasové, komentované a/nebo titulkované prvky v různých jazycích, které budou natočeny v oblasti Lucemburku: – živé a modelové vysílání konferenčních filmů v Lucemburku, – filmy v dokumentárním stylu v Lucemburku. Celkem dorazily 3 nabídky, zvítězila firma Radar S.à.r.l. z Lucemburska.

LOT4 – Zapojení sociálních médií a výrobní služby. Budget €1.680.000. Poradenské služby a průběžná tvorba včasného, vhodného a variabilního obsahu pro použití na sociálních médiích, který napomůže k zapojení publika napříč platformami s cílem podpořit EIB při realizaci jeho online strategií komunikace a digitálního marketingu. Celkem 8 nabídek, vítězem je firma Tipik Communication Agency z Bruselu.

LOT5 – Služby rozvoje digitálních aktiv. Budget €600.000. Rozvoj digitálních aktiv, služby hostování a údržby pro marketingové účely a činnosti související s marketingem včetně mimo jiné internetových stránek, mobilních aplikací a jiných digitálních aktiv, jako jsou digitální publikace nebo nástroje pro zapojení publika. Celkem 6 nabídek, rámcovou smlouvu na 4 roky získaly tři firmy: E Works z Atén, Blossom z italské Medy a Wildstyle Network z Drážďan.

LOT6 – Abstraktní fotografie a fotografie krajiny. Budget €100.000. Výroba kreativních a účinných fotografií mimo kategorii osob včetně studiových fotografií vytvářejících abstraktní snímky a fotografie krajiny. V případě použití fotografií osob bude druhotným cílem zachytit abstraktní snímek / vizuální zobrazení daného objektu, nikoliv jeho zachycení jako hlavního subjektu. Celkově jen 2 nabídky, obě přihlášené firmy získaly rámcovou smlouvu: Dingle Herring and Co z Londýna a Lipsync Post Ltd take z Londýna.

LOT7 – Portrét a „živé“ zachycení akcí. Budget €280.000. Výroba kreativních a účinných fotografií v kategorii osob včetně profilových fotografií jednotlivců a fotografií souvisejících s akcemi, tzn. momentky na akcích a konferencích. Nepřišla žádná nabídka.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Get updates

From art exploration to the latest archeological findings, all here in our weekly newsletter.

Subscribe