Jak to chodí v marketingových tendrech pro EU…

Na tendru “Poskytnutí služeb v oblasti marketingového poradenství a tvorby obsahu” pro Evropský investiční fond se sídlem v Luxembourgu je dobře vidět, jak to v EU funguje. A jak dlouho to všechno trvá:

Tendr byl oficiálně vyhlášen v polovině října 2018. Teď, v srpnu 2019, tedy skoro o rok později, byly oznámeny výsledky většiny lotů (na sobě nezávislých částí, na které je celé zakázky rozdělena).  U dvou lotů (Lot 2 – Služby filmové produkce mimo Lucemburk a animované filmy, budget €1.600.000) a 3 (Tvůrčí poradenské služby a grafický design, €2.000.000) hodnocení stale probíhá, zadavatel si vyžádal možnost oznámit výsledky až v listopadu.

Ostatní výsledky zde:

LOT1 – Služby filmové produkce v Lucemburku. Budget €400.000. Popis zakázky: Tvorba kreativních, účinných a profesionálních filmů, tj. digitální soubory s vysokým rozlišením (HD) obsahující filmové a, v příslušných případech, hlasové, komentované a/nebo titulkované prvky v různých jazycích, které budou natočeny v oblasti Lucemburku: – živé a modelové vysílání konferenčních filmů v Lucemburku, – filmy v dokumentárním stylu v Lucemburku. Celkem dorazily 3 nabídky, zvítězila firma Radar S.à.r.l. z Lucemburska.

LOT4 – Zapojení sociálních médií a výrobní služby. Budget €1.680.000. Poradenské služby a průběžná tvorba včasného, vhodného a variabilního obsahu pro použití na sociálních médiích, který napomůže k zapojení publika napříč platformami s cílem podpořit EIB při realizaci jeho online strategií komunikace a digitálního marketingu. Celkem 8 nabídek, vítězem je firma Tipik Communication Agency z Bruselu.

LOT5 – Služby rozvoje digitálních aktiv. Budget €600.000. Rozvoj digitálních aktiv, služby hostování a údržby pro marketingové účely a činnosti související s marketingem včetně mimo jiné internetových stránek, mobilních aplikací a jiných digitálních aktiv, jako jsou digitální publikace nebo nástroje pro zapojení publika. Celkem 6 nabídek, rámcovou smlouvu na 4 roky získaly tři firmy: E Works z Atén, Blossom z italské Medy a Wildstyle Network z Drážďan.

LOT6 – Abstraktní fotografie a fotografie krajiny. Budget €100.000. Výroba kreativních a účinných fotografií mimo kategorii osob včetně studiových fotografií vytvářejících abstraktní snímky a fotografie krajiny. V případě použití fotografií osob bude druhotným cílem zachytit abstraktní snímek / vizuální zobrazení daného objektu, nikoliv jeho zachycení jako hlavního subjektu. Celkově jen 2 nabídky, obě přihlášené firmy získaly rámcovou smlouvu: Dingle Herring and Co z Londýna a Lipsync Post Ltd take z Londýna.

LOT7 – Portrét a „živé“ zachycení akcí. Budget €280.000. Výroba kreativních a účinných fotografií v kategorii osob včetně profilových fotografií jednotlivců a fotografií souvisejících s akcemi, tzn. momentky na akcích a konferencích. Nepřišla žádná nabídka.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.