Tendr na Grafický návrh a předtisk tištěných a elektronických médií
Zadavatel: Evropské středisko pro rozvoj odborného vzdělávání (Cedefop), Soluň – Řecko
Budget €400.000 na 4 roky trvání kontraktu
Popis zakázky: Účelem výzvy je uzavřít rámcovou smlouvu na služby grafického rozvržení a designu při tvorbě tištěných a elektronických publikací v několika jazycích EU, reklam a propagačních materiálů týkajících se publikací a konferencí a služeb návrhu internetové prezentace a grafického rozvržení při tvorbě on-line materiálů agentury Cedefop. Tato výzva k účasti v nabídkovém řízení se týká služeb návrhu a rozvržení v případě tištěných a elektronických médií, včetně: publikací, katalogů, zpravodajů, formulářů, log, papírnického zboží, konferenčních a propagačních materiálů (složky, poznámkové bloky, pera, tašky, postery/plakáty, pozvánky, pozdravy, elektronické sezónní pohlednice, reklamy, záložky atd.) a také návrhu webových stránek, aplikací na webových stránkách a on-line nástrojů. Veškerá komunikace týkající se provádění této zakázky by měla probíhat výhradně mezi kontaktní osobou poskytovatele služeb a oddělením agentury Cedefop pro publikace. Poskytovatel služeb bude vyzván k tomu, aby použil prvky grafického návrhu pro vizuální komunikaci prostřednictvím tištěných a elektronických médií při kombinaci ilustrací, obrázků, grafiky, typografie a rozvržení stránek. Pro orientaci viz přílohu K (Popis předmětů plnění) a přílohu L (Příručka vizuální identity Cedefopu), ve kterých jsou uvedeny pokyny k návrhu a rozvržení k nabídkovému řízení. Návrh rozvržení položek k tisku a příprava konečných archivů připravených k tisku budou připraveny při zohlednění skutečnosti, že konečným výrobním postupem může být vysoce kvalitní offsetová litografie. Ve výše uvedených případech a v případech, kdy si tato zakázka výjimečně vyžádá i výrobu (digitální tisk nebo hedvábný tisk), budou tyto požadavky jasně uvedeny v objednávce. Od poskytovatele služeb se očekává, že poskytne první čistý návrh bez jakýchkoli opomenutí nebo chyb. Cedefop je odpovědný za kontrolu veškerého požadovaného materiálu a vyžádá si od poskytovatele služeb, aby provedl veškeré nezbytné opravy. Od poskytovatele služeb se očekává, že zajistí až 3 fáze korektury.
Požadavky na uchazeče:
* mají dostatečnou strukturu a zdroje pro dodávání produktů uvedených v technických specifikacích. Uchazeč musí rovněž disponovat: — softwarem pro tvorbu souborů PDF optimalizovaných pro předtisk a web, — typy písma pro tvorbu návrhů webových a tištěných materiálů s příslušnými licencemi, — následujícími softwarovými programy (nebo obdobami) s příslušnými licencemi, — Adobe InDesign nebo podobným softwarem, — Adobe Photoshop nebo podobným softwarem, — Adobe Acrobat, — Adobe Illustrator nebo podobným softwarem, — a bezpečným širokopásmovým internetovým připojením (e-mail, FTP) pro elektronický přenos souborů,
* poskytli v posledních 3 letech služby v rámci provádění alespoň 3 zakázek podobných rozsahem a povahou té, která se požaduje v této výzvě k podání nabídek, při celkovém součtu jejich hodnot ve výši alespoň 100 000 EUR. Kromě toho musí tyto zakázky dokládat pracovní praxi v alespoň 3 evropských jazycích (včetně angličtiny);
* mají vyčleněn tým alespoň 3 grafiků navrhovaných pro plnění této zakázky. Každý zaměstnanec musí mít zkušenosti v rozsahu alespoň 5 let v oblasti služeb grafického rozvržení a designu jak tištěných, tak on-line materiálů a ovládat anglický jazyk alespoň na úrovni C1.
Deadline pro odeslání nabídek: 9/12
Leave a Reply