Biometrický zápis, příprava údajů, výroba, personalizace, dodání, instalace systému pro řízení životního cyklu a údržba nasazených systémů týkajících se cestovních dokladů úředníků Evropské unie („laissez-passer“). Zadavatel: Evropská komise, GŘ pro lidské zdroje a bezpečnost, Brusel. Místy plnění a dodání budou Brusel, Lucemburk a Frankfurt, prostory zhotovitele a další dvě další místa na území EU budou stanovena ve specifikacích později. Budget €4.150.000. Doba trvání 108 měsíců. Deadlinek projevení zájmu 1/12. Zadávací dokumentace bude postytnuta pouze vybraným uchazečům.
Ergonomické služby pro Generální sekretariát Rady Evropské unie. Zadavatel: Rada Evropské unie, generální sekretariát, Brusel. Ergonomické služby budou poskytnuty v Bruselu pro oddělení zdraví a bezpečnosti a lékařské oddělení Generálního sekretariátu Rady Evropské unie. Role a činnosti dříve jmenovaných oddělení jsou stanoveny v belgickém zákonu ze dne 4.8.1996 o pracovních podmínkách pracovníků při provádění jejich práce a jeho prováděcích královských výnosech, v souladu se směrnicí Rady 89/391/EHS ze dne 12.6.1989. Generální sekretariát Rady Evropské unie má přibližně 3 000 pracovních stanic nacházejících se ve 3 budovách, v nichž jsou prováděny politické a správní činnosti orgánu a v nichž se nacházejí také konferenční prostory. Služby zahrnují mimo jiné následující činnosti: fyzická ergonomie: analýza jednotlivých pracovních stanic a poskytnutí poradenství v případě preventivního a korektivního ergonomického přístupu, přizpůsobení pracovních stanic potřebám osob s funkčním omezením, pomoc s vybavením či úpravou pracovních prostor a společenských prostor, vyhodnocení a zavedení opatření na prevenci poruch pohybového ústrojí, vypracování stanovisek a dokumentace pro projekty týkající se rozvoje infrastruktury, formulace ergonomických stanovisek s cílem vytvořit specifikace pro zakoupení nábytku, pracovního zařízení a softwaru. Kognitivní ergonomie: analýza ergonomie rozhraní IT a IT a výrobních systémů. Organizační ergonomie: zlepšení pracovního prostoru s cílem pomoct, aby se stal psychosociálně zdravým, formulace stanovisek s cílem snížit pracovního stresu a řízení změn, vypracování příruček osvědčených postupů s cílem zabránit pracovnímu stresu a psychosociálním rizikům. Definování priorit v této oblasti za použití průzkumů a statistik hodnocení ergonomických problémů. Komunikace: poskytnutí prezentací a příruček s doporučeními ke specifickým tématům týkajícím se ergonomie pro zaměstnance, organizování školení pro zaměstnance (zvládání pracovní zátěže, práce se zobrazovacím zařízením atd.) Smlouva bude mít počáteční dobu trvání 1 roku. Může být prodloužena 3krát, pokaždé o období 12 měsíců. Smlouva bude založena na poskytování přibližně 22 hodin služeb týdně. Budget €460.000. Deadline 1/12.
Leave a Reply