Brussels connection

the best address for international procurement

Evropské tendry, úterý 4/11

·

Biometrický zápis, příprava údajů, výroba, personalizace, dodání, instalace systému pro řízení životního cyklu a údržba nasazených systémů týkajících se cestovních dokladů úředníků Evropské unie („laissez-passer“). Zadavatel: Evropská komise, GŘ pro lidské zdroje a bezpečnost, Brusel. Místy plnění a dodání budou Brusel, Lucemburk a Frankfurt, prostory zhotovitele a další dvě další místa na území EU budou stanovena ve specifikacích později. Budget €4.150.000. Doba trvání 108 měsíců. Deadlinek projevení zájmu 1/12. Zadávací dokumentace bude postytnuta pouze vybraným uchazečům.

Ergonomické služby pro Generální sekretariát Rady Evropské unie. Zadavatel: Rada Evropské unie, generální sekretariát, Brusel. Ergonomické služby budou poskytnuty v Bruselu pro oddělení zdraví a bezpečnosti a lékařské oddělení Generálního sekretariátu Rady Evropské unie. Role a činnosti dříve jmenovaných oddělení jsou stanoveny v belgickém zákonu ze dne 4.8.1996 o pracovních podmínkách pracovníků při provádění jejich práce a jeho prováděcích královských výnosech, v souladu se směrnicí Rady 89/391/EHS ze dne 12.6.1989. Generální sekretariát Rady Evropské unie má přibližně 3 000 pracovních stanic nacházejících se ve 3 budovách, v nichž jsou prováděny politické a správní činnosti orgánu a v nichž se nacházejí také konferenční prostory. Služby zahrnují mimo jiné následující činnosti: fyzická ergonomie: analýza jednotlivých pracovních stanic a poskytnutí poradenství v případě preventivního a korektivního ergonomického přístupu, přizpůsobení pracovních stanic potřebám osob s funkčním omezením, pomoc s vybavením či úpravou pracovních prostor a společenských prostor, vyhodnocení a zavedení opatření na prevenci poruch pohybového ústrojí, vypracování stanovisek a dokumentace pro projekty týkající se rozvoje infrastruktury, formulace ergonomických stanovisek s cílem vytvořit specifikace pro zakoupení nábytku, pracovního zařízení a softwaru. Kognitivní ergonomie: analýza ergonomie rozhraní IT a IT a výrobních systémů. Organizační ergonomie: zlepšení pracovního prostoru s cílem pomoct, aby se stal psychosociálně zdravým, formulace stanovisek s cílem snížit pracovního stresu a řízení změn, vypracování příruček osvědčených postupů s cílem zabránit pracovnímu stresu a psychosociálním rizikům. Definování priorit v této oblasti za použití průzkumů a statistik hodnocení ergonomických problémů. Komunikace: poskytnutí prezentací a příruček s doporučeními ke specifickým tématům týkajícím se ergonomie pro zaměstnance, organizování školení pro zaměstnance (zvládání pracovní zátěže, práce se zobrazovacím zařízením atd.) Smlouva bude mít počáteční dobu trvání 1 roku. Může být prodloužena 3krát, pokaždé o období 12 měsíců. Smlouva bude založena na poskytování přibližně 22 hodin služeb týdně. Budget €460.000. Deadline 1/12.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Get updates

From art exploration to the latest archeological findings, all here in our weekly newsletter.

Subscribe