Brussels connection

the best address for international procurement

Evropské tendry, středa 26/11

·

Analýza faktorů hybných sil, překážek a připravenosti společností EU k přijetí pokročilých výrobních produktů a technologií. Zadavatel: Výkonná agentura EU pro malé a střední podniky, Brusel. Detaily: EASME má v úmyslu uzavřít smlouvu na služby týkající se studie na určení hlavních hybných sil, překážek a připravenosti malých a středních podniků a důsledků týkajících se přijetí pokročilých výrobních produktů a technologií ze strany výrobních podniků EU. V rámci studie by měla být rovněž formulována řada politických doporučení s cílem usnadnit přijetí pokročilé výroby v Evropě. Obojí bude adesováno politickým činitelům a organizacím poskytujícím služby na podporu podnikání pro malé a střední podniky. Kontrakt na 15 měsíců. Budget €300.000. Deadline 14/1.

Organizace a realizace vzdělávacích činností týkajících se monitorování a kontrolování zoonóz, zoonotických původců a související antimikrobiální rezistence a prevence antimikrobiální rezistence v rámci iniciativy „Zlepšení školení pro zvýšení bezpečnosti potravin”. Zadavatel: Výkonná agentura EU pro spotřebitele, zdraví a potraviny, Lucemburk. Zhotovitel zajistí organizaci a realizaci vzdělávacích činností týkajících se monitorování a regulování zoonóz, zoonotických původců a související antimikrobiální rezistence a prevence antimikrobiální rezistence. V průběhu první fáze by účast měla činit přibližně 20 osob na každém školení (celkem 8 lekcí) s celkovým počtem 160 účastníků pro vzdělávacího programu. Stejný vzdělávací program musí být realizován v průběhu druhé fáze zakázky. Kontrakt na 48 měsíců. Budget €890.000. Deadline 30/1.

Organizování a provádění vzdělávacích činností v oblasti auditování procesů recyklace plastů v rámci iniciativy „Zlepšení školení pro zvýšení bezpečnosti potravin“. Zadavatel: Výkonná agentura EU pro spotřebitele, zdraví a potraviny, Lucemburk. V průběhu první fáze by účast měla činit přibližně 15 osob na každém školení (celkem 6 lekcí) s celkovým počtem 90 účastníků pro vzdělávacího programu. Stejný vzdělávací program musí být realizován v průběhu druhé fáze zakázky. Kontrakt na 48 měsíců. Budget €500.000. Deadline 30/1.

Dodávka a instalace ventilátorů rotujícího pístu pro systém čištění dusíku. Zadavatel: Evropská komise, Společné výzkumné středisko (JRC), Institut pro transuranové prvky (ITU), Karlsruhe. Tato zakázka zahrnuje dodání, instalaci, zprovoznění, záruku a integraci do stávajícího kontrolního systému Siemens PCS7 ventilátorů rotujícího pístu v rámci výměny stávajících ventilátorů Hibon pro systém čištění dusíku v křídle B. Dodány a nainstalovány budou 3 ventilátory rotačního pístu spolu se spojkou a 3fázovým motorem. Kontrakt na 32 měsíců. Budget €150.000. Deadline 8/1.

Rámcová smlouva o dodání družicových dat z dálkového průzkumu a související služby na podporu kontrol v rámci společné zemědělské politiky (SZP) – „topografický“ profil VHR. Zadavatel: Evropská komise, Společné výzkumné středisko (JRC), Institut pro životní prostředí a udržitelný rozvoj, Ispra. Zakázka by měla být vyhlášena počátkem roku 2015. Budget €10.500.000.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Get updates

From art exploration to the latest archeological findings, all here in our weekly newsletter.

Subscribe