Stavební práce na dělících příčkách a závěrečných úpravách v budovách generálního sekretariátu Rady Evropské unie. Zadavatel: Rada Evropské unie, generální sekretariát, Brusel. Rámcová smlouva na 7 let. Popis: Základní projekt, na něž se zakázka vztahuje, je popsán takto: — dodávky a práce s cílem montáže, odstranění, úprav a oprav falešných podlah a stěnových a podlahových krytin, aplikace nátěru u podlah, stěn, stropů a dřevěných prvků, jakož i — dodávky a práce s cílem montáže, odstranění, úprav a oprav odstranitelných příček, dveří těchto příček a podhledů, v budovách Rady Evropské unie v Bruselu nebo v okolí. Služby zahrnují všechny níže popsané budovy generálního sekretariátu Rady Evropské unie: — budova JL s celkovou hrubou povrchovou plochou 229 190 m2, — budova Lex s celkovou hrubou povrchovou plochou 81 119 m2, — 3 sklady nacházející se v Overijse s celkovou povrchovou plochou 5 121 m2, — budova jeslí s celkovou hrubou povrchovou plochou 6 043 m2, — budova Evropa s celkovou hrubou povrchovou plochou 70 959 m2. Tato budova, která je v současné době v rekonstrukci, je rovněž zahrnuta v zakázce a měla by být dokončena ve druhé polovině roku 2015. Služby týkající se těchto budov budou představovat +/– 60 % hodnoty zakázky; dodávky představují 40 %. Dle odhadu veřejného zadavatele k realizaci zakázky bude zapotřebí nejméně 5 osob. Lhůta pro projevení zájmu 13/1.
Zajištění služeb ostrahy, sledování, řízení přístupů a dalších souvisejících služeb v budovách obývaných a/nebo spravovaných odděleními Evropské komise v regionu hlavního města Bruselu a okolí. Zadavatel: Evropská komise, Generální ředitelství pro lidské zdroje a bezpečnost. Kontrakt na 72 měsíců. Stručný popis: Služby statické a mobilní ostrahy a mobilních hlídek, zásahy pěších strážců a motorizovaných vozidel, služby řízení přístupů, dálkového sledování a řízení, „Bezpečnost” a další související služby, v budovách obývaných a/nebo spravovaných odděleními Evropskou komisí v oblasti hlavního města Bruselu a okolí (toto zeměpisné omezení se nevztahuje na služby osobní ostrahy). Tyto služby budou poskytnuty na základě dozorčí struktury sestávající se z provozních, správních a technických opatření ve spojení s Evropskou komisí. Background: V listopadu 2014 Komise obývá 69 budov v oblasti hlavního města Bruselu a okolí. V roce 2013 bylo objednáno 1 100 000 hodin v oblasti bezpečnostní ostrahy, do které bylo nasazeno asi 850 osob do asi 350 pozic souvisejících s bezpečnostní ostrahou (to zahrnuje pozice dohledu a pozice související s úkony dálkového sledování/řízení, správy informací a vedení zaměstnanců). Budget nespecifikován, ale zřejmě několik desítek milionů euro, soudě podle požadavků na minimální obrat (uchazeč musí prokázat, že jeho průměrný roční obrat za poslední 3 finanční roky, za které již bylo uzavřeno účetnictví (2011, 2012, 2013), v oblastech, na něž se vztahuje tato zakázka, byl nejméně 80 000 000 EUR). Deadline 12/1.
Zajištění psychiatrických služeb. Zadavatel: Evropská komise, Generální ředitelství pro lidské zdroje a bezpečnost. Rámcová smlouva na 4 roky pro 3 nejlepší zájemce. Popis: Cílem zakázky je zajistit pro lékařské oddělení Evropské komise v Bruselu poskytovatele služeb nebo seskupení jednotlivých poskytovatelů služeb, kliniky, lékařské praxe nebo konsorcia lékařských specialistů v oblasti psychiatrických služeb. Na základě požadavků oddělení se roční objem prací odhaduje na 900 hodin rozložených do 45 pracovních týdnů ročně, v četnosti 4 hodiny denně, 5 dní (odpolední) týdně. V případě naléhavé potřeby bude nutná určitá míra pružnosti. 4 hodiny obvykle odpovídají minimálně 4 konzultacím s pacienty. Budget nespecifikován. Deadline 30/1.
Leave a Reply