Brussels connection

the best address for international procurement

Evropské tendry, středa 10/12 (stavební práce, ochranka, psychiatr)

·

,

Stavební práce na dělících příčkách a závěrečných úpravách v budovách generálního sekretariátu Rady Evropské unie. Zadavatel: Rada Evropské unie, generální sekretariát, Brusel. Rámcová smlouva na 7 let. Popis: Základní projekt, na něž se zakázka vztahuje, je popsán takto: — dodávky a práce s cílem montáže, odstranění, úprav a oprav falešných podlah a stěnových a podlahových krytin, aplikace nátěru u podlah, stěn, stropů a dřevěných prvků, jakož i — dodávky a práce s cílem montáže, odstranění, úprav a oprav odstranitelných příček, dveří těchto příček a podhledů, v budovách Rady Evropské unie v Bruselu nebo v okolí. Služby zahrnují všechny níže popsané budovy generálního sekretariátu Rady Evropské unie: — budova JL s celkovou hrubou povrchovou plochou 229 190 m2, — budova Lex s celkovou hrubou povrchovou plochou 81 119 m2, — 3 sklady nacházející se v Overijse s celkovou povrchovou plochou 5 121 m2, — budova jeslí s celkovou hrubou povrchovou plochou 6 043 m2, — budova Evropa s celkovou hrubou povrchovou plochou 70 959 m2. Tato budova, která je v současné době v rekonstrukci, je rovněž zahrnuta v zakázce a měla by být dokončena ve druhé polovině roku 2015. Služby týkající se těchto budov budou představovat +/– 60 % hodnoty zakázky; dodávky představují 40 %. Dle odhadu veřejného zadavatele k realizaci zakázky bude zapotřebí nejméně 5 osob. Lhůta pro projevení zájmu 13/1.

Zajištění služeb ostrahy, sledování, řízení přístupů a dalších souvisejících služeb v budovách obývaných a/nebo spravovaných odděleními Evropské komise v regionu hlavního města Bruselu a okolí. Zadavatel: Evropská komise, Generální ředitelství pro lidské zdroje a bezpečnost. Kontrakt na 72 měsíců. Stručný popis: Služby statické a mobilní ostrahy a mobilních hlídek, zásahy pěších strážců a motorizovaných vozidel, služby řízení přístupů, dálkového sledování a řízení, „Bezpečnost” a další související služby, v budovách obývaných a/nebo spravovaných odděleními Evropskou komisí v oblasti hlavního města Bruselu a okolí (toto zeměpisné omezení se nevztahuje na služby osobní ostrahy). Tyto služby budou poskytnuty na základě dozorčí struktury sestávající se z provozních, správních a technických opatření ve spojení s Evropskou komisí. Background: V listopadu 2014 Komise obývá 69 budov v oblasti hlavního města Bruselu a okolí. V roce 2013 bylo objednáno 1 100 000 hodin v oblasti bezpečnostní ostrahy, do které bylo nasazeno asi 850 osob do asi 350 pozic souvisejících s bezpečnostní ostrahou (to zahrnuje pozice dohledu a pozice související s úkony dálkového sledování/řízení, správy informací a vedení zaměstnanců). Budget nespecifikován, ale zřejmě několik desítek milionů euro, soudě podle požadavků na minimální obrat (uchazeč musí prokázat, že jeho průměrný roční obrat za poslední 3 finanční roky, za které již bylo uzavřeno účetnictví (2011, 2012, 2013), v oblastech, na něž se vztahuje tato zakázka, byl nejméně 80 000 000 EUR). Deadline 12/1.

Zajištění psychiatrických služeb. Zadavatel: Evropská komise, Generální ředitelství pro lidské zdroje a bezpečnost. Rámcová smlouva na 4 roky pro 3 nejlepší zájemce. Popis: Cílem zakázky je zajistit pro lékařské oddělení Evropské komise v Bruselu poskytovatele služeb nebo seskupení jednotlivých poskytovatelů služeb, kliniky, lékařské praxe nebo konsorcia lékařských specialistů v oblasti psychiatrických služeb. Na základě požadavků oddělení se roční objem prací odhaduje na 900 hodin rozložených do 45 pracovních týdnů ročně, v četnosti 4 hodiny denně, 5 dní (odpolední) týdně. V případě naléhavé potřeby bude nutná určitá míra pružnosti. 4 hodiny obvykle odpovídají minimálně 4 konzultacím s pacienty. Budget nespecifikován. Deadline 30/1.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Get updates

From art exploration to the latest archeological findings, all here in our weekly newsletter.

Subscribe