Dočasná expozice „Setkání a výměna: překračování hranic“ v Domě evropské historie v Bruselu. Zadavatel: Evropský parlament, Generální ředitelství pro komunikaci. Cílem je uzavření smlouvy o dílo týkající se návrhu, výroby, instalace, údržby a demontáže dočasné expozice s názvem: „Setkání a výměna: překračování hranic“ v Domě evropské historie v Bruselu. Součástí tohoto díla je: 1. návrh dočasné expozice; 2. základní vybavení stávajících prostor, výroba, doručení a instalace dělících stěn, nábytku, vitrín, odstavců pod exponáty a instalačních podpěr pro předměty, grafické a scénografické prvky; 3. dodání a instalace osvětlení, audiovizuálního a multimediálního přístrojového vybavení a všech dalších nezbytných technických zařízení včetně systému řízení expozice; 4. vypracování a provedení veškerého audiovizuálního a multimediálního softwaru; 5. udržování dočasné expozice na dobré provozní úrovni a následná minimalizace odstávek; 6. demontáž, třídění a likvidace dočasné expozice. Budget zhruba €800.000. Deadline 14/11.
Rámcová smlouva – služby na pomoc při organizování akcí týkajících se převážně, ale nikoliv výlučně, oblasti vnitřních věcí EU. Zadavatel: Evropská komise, Generální ředitelství pro vnitřní věci, Brusel. Rámcová smlouva na 4 roky. Budget €20.000.000. Deadline 17/11.
“Vaše Evropa – Poradenství“ – bezplatné právní poradenství Evropské unie. Zadavatel: Evropská komise, Generální ředitelství pro vnitřní trh a služby. Evropská komise chce zajistit služby týkající se poskytování služby „Vaše Evropa – Poradenství“, která nabízí personalizované poradenství občanům a podnikům ohledně práv plynoucích z legislativy EU, a to zejména, nikoliv však výlučně, ohledně vnitřního trhu. Internetový portál „Vaše Evropa“ si klade za cíl poskytnout podrobné informace o právech, která jsou k dispozici občanům a podnikům v rámci vnitřního trhu. Tyto informace doplňuje poradenství poskytované službou „Vaše Evropa – Poradenství“ (dále jen „služba“). Pokud občané stále nebudou schopni uplatnit svá práva ani s pomocí služby „Vaše Evropa – Poradenství“, budou přesměrováni na služby poskytující řešení problémů, jako např. Solvit. Zhotovitel bude vyzván k poskytnutí praktických informací o výkonu práv odvozených z legislativy EU za konkrétních okolností uvedených tazateli v jejich dotazech a k poskytnutí poradenství a odkazů na další kroky, které je nutno učinit k vyřešení problémů, s nimiž se tazatelé mohou při výkonu těchto práv setkat. Zhotovitel bude rovněž odpovídat na dotazy postoupené službě jménem občanů ze strany souvisejících služeb poskytovaných na úrovni EU a na vnitrostátních úrovních, a to zejména evropskými poradenskými službami a sítěmi. Poskytováním informací o přijatých dotazech a rozborem těchto informací dodaných v podobě zprávy o zpětné vazbě bude zhotovitel také pomáhat Evropské komisi určovat záležitosti, které bude třeba řešit, s cílem zlepšit fungování vnitřního trhu. Zhotovitel bude moci použít stávající IT aplikaci vytvořenou a řízenou Komisí za účelem rozdělování příchozích dotazů a jejich dalšího vyřizování. Kontrakt na 4 roky. Budget €1.850.000. Deadline 20/11.
Údržba systémů vytápění, ventilace, klimatizace, vodovodních, sanitárních a chladících (domácích a průmyslových) zařízení. Zadavatel: Evropská komise, Úřad pro infrastrukturu a logistiku – Lucemburk. Služby budou zahrnovat následující části: část I) systém počítačového řízení údržby: podávání informací, poradenství a pomoc pro Komisi v oblastech týkajících se zakázky; provádění úkolů v pracovních dnech a v pracovních hodinách Komise (7:00–18:00): program preventivní údržby, který nemůže být podřadný vůči programu popsaném v příloze I.B.3 (technické specifikace) „Požadované minimální služby obecné údržby“, veškeré potřebné opravářské práce na základě žádosti o opravu od kontrolního střediska Komise, provoz zařízení; část II) provést veškeré potřebné opravářské práce, a to mimo pracovní dobu a ve dnech pracovního klidu Komise na základě žádostí o opravu od kontrolního střediska Komise, včetně jakýchkoli dalších potřebných činností; část III) provést jakékoliv související služby dle žádosti ze strany Komise, které nejsou pokryty částmi I a II a které se stanou potřebnými v průběhu plnění zakázky, na základě nákupních objednávek. Kontrakt na 60 měsíců. Deadline 3/11.
Leave a Reply