Brussels connection

the best address for international procurement

Evropské tendry, pondělí 29/9

·

Dočasná expozice „Setkání a výměna: překračování hranic“ v Domě evropské historie v Bruselu. Zadavatel: Evropský parlament, Generální ředitelství pro komunikaci. Cílem je uzavření smlouvy o dílo týkající se návrhu, výroby, instalace, údržby a demontáže dočasné expozice s názvem: „Setkání a výměna: překračování hranic“ v Domě evropské historie v Bruselu. Součástí tohoto díla je: 1. návrh dočasné expozice; 2. základní vybavení stávajících prostor, výroba, doručení a instalace dělících stěn, nábytku, vitrín, odstavců pod exponáty a instalačních podpěr pro předměty, grafické a scénografické prvky; 3. dodání a instalace osvětlení, audiovizuálního a multimediálního přístrojového vybavení a všech dalších nezbytných technických zařízení včetně systému řízení expozice; 4. vypracování a provedení veškerého audiovizuálního a multimediálního softwaru; 5. udržování dočasné expozice na dobré provozní úrovni a následná minimalizace odstávek; 6. demontáž, třídění a likvidace dočasné expozice. Budget zhruba €800.000. Deadline 14/11.

Rámcová smlouva – služby na pomoc při organizování akcí týkajících se převážně, ale nikoliv výlučně, oblasti vnitřních věcí EU. Zadavatel: Evropská komise, Generální ředitelství pro vnitřní věci, Brusel. Rámcová smlouva na 4 roky. Budget €20.000.000. Deadline 17/11.

“Vaše Evropa – Poradenství“ – bezplatné právní poradenství Evropské unie. Zadavatel: Evropská komise, Generální ředitelství pro vnitřní trh a služby. Evropská komise chce zajistit služby týkající se poskytování služby „Vaše Evropa – Poradenství“, která nabízí personalizované poradenství občanům a podnikům ohledně práv plynoucích z legislativy EU, a to zejména, nikoliv však výlučně, ohledně vnitřního trhu. Internetový portál „Vaše Evropa“ si klade za cíl poskytnout podrobné informace o právech, která jsou k dispozici občanům a podnikům v rámci vnitřního trhu. Tyto informace doplňuje poradenství poskytované službou „Vaše Evropa – Poradenství“ (dále jen „služba“). Pokud občané stále nebudou schopni uplatnit svá práva ani s pomocí služby „Vaše Evropa – Poradenství“, budou přesměrováni na služby poskytující řešení problémů, jako např. Solvit. Zhotovitel bude vyzván k poskytnutí praktických informací o výkonu práv odvozených z legislativy EU za konkrétních okolností uvedených tazateli v jejich dotazech a k poskytnutí poradenství a odkazů na další kroky, které je nutno učinit k vyřešení problémů, s nimiž se tazatelé mohou při výkonu těchto práv setkat. Zhotovitel bude rovněž odpovídat na dotazy postoupené službě jménem občanů ze strany souvisejících služeb poskytovaných na úrovni EU a na vnitrostátních úrovních, a to zejména evropskými poradenskými službami a sítěmi. Poskytováním informací o přijatých dotazech a rozborem těchto informací dodaných v podobě zprávy o zpětné vazbě bude zhotovitel také pomáhat Evropské komisi určovat záležitosti, které bude třeba řešit, s cílem zlepšit fungování vnitřního trhu. Zhotovitel bude moci použít stávající IT aplikaci vytvořenou a řízenou Komisí za účelem rozdělování příchozích dotazů a jejich dalšího vyřizování. Kontrakt na 4 roky. Budget €1.850.000. Deadline 20/11.

Údržba systémů vytápění, ventilace, klimatizace, vodovodních, sanitárních a chladících (domácích a průmyslových) zařízení. Zadavatel: Evropská komise, Úřad pro infrastrukturu a logistiku – Lucemburk. Služby budou zahrnovat následující části: část I) systém počítačového řízení údržby: podávání informací, poradenství a pomoc pro Komisi v oblastech týkajících se zakázky; provádění úkolů v pracovních dnech a v pracovních hodinách Komise (7:00–18:00): program preventivní údržby, který nemůže být podřadný vůči programu popsaném v příloze I.B.3 (technické specifikace) „Požadované minimální služby obecné údržby“, veškeré potřebné opravářské práce na základě žádosti o opravu od kontrolního střediska Komise, provoz zařízení; část II) provést veškeré potřebné opravářské práce, a to mimo pracovní dobu a ve dnech pracovního klidu Komise na základě žádostí o opravu od kontrolního střediska Komise, včetně jakýchkoli dalších potřebných činností; část III) provést jakékoliv související služby dle žádosti ze strany Komise, které nejsou pokryty částmi I a II a které se stanou potřebnými v průběhu plnění zakázky, na základě nákupních objednávek. Kontrakt na 60 měsíců. Deadline 3/11.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Get updates

From art exploration to the latest archeological findings, all here in our weekly newsletter.

Subscribe