Vybavení datového střediska a souvisejících služeb. Zadavatel: Evropská agentura pro námořní bezpečnost, Lisabon. Toto výběrové řízení povede k zadání vícestranné rámcové smlouvy na zajištění IT vybavení s opětným zahájením soutěže nejméně 3 a nanejvýše 10 úspěšným uchazečům. Účelem této veřejné zakázky je vytvořit akviziční kanál pro vybavení datového střediska a související služby. To umožní agentuře EMSA získat nové vybavení, rozšířit údržbu svého stávajícího vybavení a využívat poradenské služby týkající se nastavení, konfigurací a podpory v souvislosti s tímto vybavením. Kontrakt na 48 měsíců. Budget €350.000. Deadline 5/5.
Údržba, oprava, výměna a dle potřeby doplnění rolet. Zadavatel: Rada Evropské unie, generální sekretariát. Zakázka na údržbu, opravu a výměnu všech elektrických či ručně ovládaných rolet. Údržba se v současnosti týká pouze rolet na budově Justus Lipsius, jejichž montáž proběhla asi před 20 lety. Ostatní budovy v současnosti nemají žádné rolety, ale mohou jimi být v budoucnosti vybaveny. Ze všech 5 297 rolet v budově Justus Lipsius je 1 463 elektrických a 3 834 ručně ovládaných. Výška rolet je 0,90 m–3,60 m a jejich šířka 0,30 m–1,80 m. Je plánována hlavní údržba jednou za 4 roky (během prvních 2 let), jakož i roční průběžná prohlídka. Je třeba vyměnit předpokládaných 20 % motorů. Během hlavní údržby budou vyměněny všechny textilní látky. Je třeba vyměnit předpokládaných 20 % ručně ovládaných rolet. Kontrakt na 48 měsíců. Budget nespecifikován. Deadline 14/4.
Dodávka křesel. Zadavatel: Soudní dvůr Evropské unie, Lucemburk. Cílem této zakázky je dodat Soudnímu dvoru Evropské unie: kancelářská křesla, křesla pro návštěvníky, kvalitní kožená křesla. Soudní dvůr má v plánu doplnit svůj mobiliář o křesla, která splňují technické a estetické požadavky a odpovídají modelům, které se již nacházejí v budovách Dvora s cílem zajistit estetický a architektonický soulad. Z tohoto důvodu jsou technické a estetické specifikace dodávek v této zakázce vymezeny specifikacemi modelů křesel, které již se nacházejí v těchto budovách, přičemž zároveň se uchazečům přiznává možnost dodat jiné modely křesel s rovnocennými specifikacemi. Kontrakt na 22 měsíců. Počty: 470 kancelářských křesel, 450 křesel pro návštěvníky, 100 kvalitních kožených křesel. Budget €260.000. Deadline 7/5.
Leave a Reply