Brussels connection

the best address for international procurement

Evropské tendry, pondělí 24/3

·

Vybavení datového střediska a souvisejících služeb. Zadavatel: Evropská agentura pro námořní bezpečnost, Lisabon. Toto výběrové řízení povede k zadání vícestranné rámcové smlouvy na zajištění IT vybavení s opětným zahájením soutěže nejméně 3 a nanejvýše 10 úspěšným uchazečům. Účelem této veřejné zakázky je vytvořit akviziční kanál pro vybavení datového střediska a související služby. To umožní agentuře EMSA získat nové vybavení, rozšířit údržbu svého stávajícího vybavení a využívat poradenské služby týkající se nastavení, konfigurací a podpory v souvislosti s tímto vybavením. Kontrakt na 48 měsíců. Budget €350.000. Deadline 5/5.

Údržba, oprava, výměna a dle potřeby doplnění rolet. Zadavatel: Rada Evropské unie, generální sekretariát. Zakázka na údržbu, opravu a výměnu všech elektrických či ručně ovládaných rolet. Údržba se v současnosti týká pouze rolet na budově Justus Lipsius, jejichž montáž proběhla asi před 20 lety. Ostatní budovy v současnosti nemají žádné rolety, ale mohou jimi být v budoucnosti vybaveny. Ze všech 5 297 rolet v budově Justus Lipsius je 1 463 elektrických a 3 834 ručně ovládaných. Výška rolet je 0,90 m–3,60 m a jejich šířka 0,30 m–1,80 m. Je plánována hlavní údržba jednou za 4 roky (během prvních 2 let), jakož i roční průběžná prohlídka. Je třeba vyměnit předpokládaných 20 % motorů. Během hlavní údržby budou vyměněny všechny textilní látky. Je třeba vyměnit předpokládaných 20 % ručně ovládaných rolet. Kontrakt na 48 měsíců. Budget nespecifikován. Deadline 14/4.

Dodávka křesel. Zadavatel: Soudní dvůr Evropské unie, Lucemburk. Cílem této zakázky je dodat Soudnímu dvoru Evropské unie: kancelářská křesla, křesla pro návštěvníky, kvalitní kožená křesla. Soudní dvůr má v plánu doplnit svůj mobiliář o křesla, která splňují technické a estetické požadavky a odpovídají modelům, které se již nacházejí v budovách Dvora s cílem zajistit estetický a architektonický soulad. Z tohoto důvodu jsou technické a estetické specifikace dodávek v této zakázce vymezeny specifikacemi modelů křesel, které již se nacházejí v těchto budovách, přičemž zároveň se uchazečům přiznává možnost dodat jiné modely křesel s rovnocennými specifikacemi. Kontrakt na 22 měsíců. Počty: 470 kancelářských křesel, 450 křesel pro návštěvníky, 100 kvalitních kožených křesel. Budget €260.000. Deadline 7/5.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Get updates

From art exploration to the latest archeological findings, all here in our weekly newsletter.

Subscribe