Brussels connection

the best address for international procurement

Evropské tendry, pátek 19/9

·

Digitalizace dokumentů na analogových magnetických médiích. Zadavatel: Evropský parlament, Generální ředitelství pro parlamentní výzkumné služby, Brusel. Rámcová smlouva na 4 roky.  Budget €940.000. Deadline: 31/10.

Instalace a modifikace elektrických zařízení v rukavicových boxech, horkých komorách, laboratořích a v budově. Zadavatel: Evropská komise, Společné výzkumné středisko (JRC), Institut pro transuranové prvky (ITU), Karlsruhe. Kontrakt na 48 měsíců. Detaily: Institut pro transuranové prvky plánuje zadat zakázku na služby týkající se elektroinstalační práce. Toto zejména zahrnuje montáž vědeckých a technických zařízení v rukavicových boxech, laboratořích a horkých komorách, jakož i údržbu pevných elektrických zařízení pro distribuci energie a osvětlení. Tato zařízení budou částečně přestavěna, rozšířena, udržována a opravena. Práce bude prováděna převážně v kontrolovaném či kontaminovaném prostoru. Budget mezi € 1.248.000 a €1.440.000. Deadline 20/10.

Prevence nevhodného bydlení – případové studie. Zadavatel: Eurofound – Evropská nadace pro zlepšení životních a pracovních podmínek, Dublin. Zadání: Provést 6 případových studií o opatřeních zaměřených na předcházení nekvalitnímu bydlení nebo na včasnou intervenci v případě nekvalitního bydlení. Studie poskytnou vstupy pro projekt Eurofoundu nazvaný „Bydlení v Evropě – důsledky špatného bydlení“. Nabídkové řízení se týká politik/iniciativ/opatření zaměřených na předcházení negativním důsledkům nevhodného ubytování nebo na včasné zásahy v případě nevhodného bydlení. Zaměřuje se na nekvalitní bydlení. Budget €70.000. Deadline 10/10.

Služby v oblasti správy údajů ze sledování, analýzy údajů GIS, biostatistiky, bioinformatiky a správy dokumentace. Zadavatel: Evropské středisko pro prevenci a kontrolu nemocí, Stockholm. Kontrakt na 4 roky s celkovým budgetem €4.900.000. Zakázka bude rozdělena na 4 nezávislé části (možno se hlásit jen o jednu, dvě nebo třeba všechny). Lot 1) Správce údajů ze sledování, správce a analytik údajů ze sledování, analytik údajů GIS a školitel (€2.500.000) – Očekávané služby spočívají v zajištění kvalifikovaných jednotlivců, kteří budou spolupracovat s týmy ECDC při zajišťování správy údajů ze sledování, odborných kapacit v oblasti analýzy údajů GIS a příslušné vzdělávací podpory v případě nástrojů ECDC (nástroje TESSy, EPIS a GIS) pro odborníky v ECDC a jejich podílníky, lot 2) Služby biostatistiky (€600.000), 3) Odborné kapacity v oblasti bioinformatiky (€600.000) a 4) Služby správy dokumentů (€1.200.000) – Cílem této položky je využít služby správce elektronického obsahu a analytika elektronického obsahu ve snaze zlepšit přístupnost a vlastnosti stávajícího obsah správy dokumentace a obohatit jej, prozkoumat a provést pilotní zkoušky dodatečných služeb správy dokumentace a souvisejících funkcí včetně jejich integrace s dalšími systémy ECDC a podpořit provádění různých pracovních postupů.. Deadline 27/10.

Obnovení infrastruktury blade serverů. Zadavatel: Frontex (EU agentura pro ochranu vnějších hranic, Varšava). Kontrakt na 14 dní. Detaily: Agentura Frontex se nachází uprostřed procesu stěhování svého současného ústředí. Plánované datum jeho dokončení je konec roku 2014 a předání nového datového střediska se očekává v září 2014. V rámci tohoto procesu hodlá Frontex obnovit infrastrukturu blade serverů. Předpokládaná doba dodání uvedené nové infrastruktury je listopad 2014. Deadline 30/10.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Get updates

From art exploration to the latest archeological findings, all here in our weekly newsletter.

Subscribe