Tendr: Komunikační služby pro Evropskou policejní akademii (CEPOL, Budapešť)
Rámcová smlouva na 4 roky
Budget €250.000
Deadline 26/07
Popis zakázky: Účelem je podpora rozvoje a realizace komunikačních strategií a aktivit s cílem udržet krok s novým vývojem a trendy v oblasti komunikačních nástrojů a služeb on-line a off-line. V tomto ohledu bude zhotovitel vyzván, aby předložil nové nápady, tvůrčí koncepce a přístupy v oblasti aktivní komunikace. Poskytovatel služeb může být vyzván k provedení služeb spadajících do následujících skupin úkolů:
1) komunikační činnosti a kampaně:
— poradenství v oblasti komunikace: poskytovat poradenství a přispívat k určení a plánování komunikačních kampaní/činností, definovat jasné a měřitelné komunikační cíle, mapovat zainteresované strany, identifikovat cílové skupiny a jejich potřeby, klíčová poselství a komunikační kanály, které vymezují přístup pro on-line a audiovizuální produkty, jakož i sociální média, publikace, přiměřený mediální mix a strategii šíření včetně určení sítí šíření, partnerů a komunikačních nástrojů vlivu/monitorování jako součásti integrované strategie,
— koncepce mediálních produktů: představit inovativní koncepce v souvislosti s návrhem požadovaného komunikačního materiálu (on-line, sociální média, audiovizuální a tištěná) při zohlednění cílové skupiny a plánované strategie šíření,
— reklama: nákup on-line a off-line reklamy, v tisku, na veřejných prostranstvích nebo jakákoli jiná podpora,
— kampaně v sociálních médiích: poskytovat poradenství v souvislosti s plánem, realizací a monitorováním kampaní v sociálních médiích na podporu konkrétních činností. To zahrnuje sestavení strategických dokumentů, založení účtů na platformách sociálních médií a oživení vybraných sítí,
— virální marketingové kampaně: poskytovat poradenství o způsobu organizování virálních marketingových kampaní na podporu videoklipů na internetu. To zahrnuje koncipování strategických dokumentů, realizaci, monitorování a hodnocení dopadu takových kampaní,
— monitorování médií: monitorování mediálního pokrytí komunikačních činností.
2) komunikační projekty:
— rebrandingový projekt: poskytovat poradenství a podporu v souvislosti s realizací projektu na změnu značky CEPOLu se zajištěním jeho řádného provedení a úspěchu,
— multimediální projekty: poskytovat poradenství pro projekty „ad hoc“ (jako například vývoj mobilní aplikace, videa nebo seriózní vzdělávací hry) v oblasti koncepce, výběru poskytovatele služeb, tvorby, strategie, ale rovněž poskytovat informace týkající se informační architektury a návrhu a podporovat zařazení do obchodu s aplikacemi App Store,
— den otevřených dveří / oslava 15. výročí: připravit koncepci, navrhnout strategii a časový rozpis, zajistit splnění cílů a poskytnout podporu v souvislosti s organizováním této akce,
— jakékoli jiné komunikační projekty: poskytovat poradenství a podporu v souvislosti s realizací komunikačních projektů CEPOLu se zajištěním jejich řádného provedení a úspěchu.
3) hodnocení činností souvisejících s komunikací:
Cílem této skupiny úkolů je poskytnout pomoc veřejnému zadavateli při hodnocení komunikačních činností.
Zahrnuje 3 druhy činností:
— hodnocení,
— vývoj a realizace hodnotících nástrojů v malém měřítku týkajících se komunikačních činností,
— technická a metodická pomoc s organizováním a provedením hodnocení komunikačních činností.
Leave a Reply