Brussels connection

the best address for international procurement

Brusel hledá firmu, která provede rozsáhlý elektronický experiment na spotřebitelích

·

Mám takové tušení, že tohle by někdo z Česka (univerzita, výzkumný ústav, privátní firma…?) mohl dokázat. Evropský hospodářský a sociální výbor (EESC) připravuje tendr na výběr autora experimentální studie na téma „vliv označení výrobku dobou životnosti na chování spotřebitele“. EESC chce zkrátka zjistit, jak se změní chování zákazníka v okamžiku, kdy se dozví, že vybraný výrobek má například „jen“ pětiletou životnost? Bude hledat výrobek s delší životností? EESC chce z úsporných důvodů provést experiment pouze jako „e-commerce pokus“. Takže nebude testovat skutečné zboží, ale jen elektronickou nabídku. Část zboží chce ozkoušet na vzorku nic netušících zákazníků, část na osobách, které budou o pokusu předem informovány. Na experiment a jeho vyhodnocení bude 10 měsíců a budget v rozmezí €20.000 až €25.000. Tendr bude vypsán a zahájen v druhé polovině února. Předtím je ale třeba projevit zájem. Zájemci o detaily pište na horejsi.tomas@gmail.com.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Get updates

From art exploration to the latest archeological findings, all here in our weekly newsletter.

Subscribe