Mám takové tušení, že tohle by někdo z Česka (univerzita, výzkumný ústav, privátní firma…?) mohl dokázat. Evropský hospodářský a sociální výbor (EESC) připravuje tendr na výběr autora experimentální studie na téma „vliv označení výrobku dobou životnosti na chování spotřebitele“. EESC chce zkrátka zjistit, jak se změní chování zákazníka v okamžiku, kdy se dozví, že vybraný výrobek má například „jen“ pětiletou životnost? Bude hledat výrobek s delší životností? EESC chce z úsporných důvodů provést experiment pouze jako „e-commerce pokus“. Takže nebude testovat skutečné zboží, ale jen elektronickou nabídku. Část zboží chce ozkoušet na vzorku nic netušících zákazníků, část na osobách, které budou o pokusu předem informovány. Na experiment a jeho vyhodnocení bude 10 měsíců a budget v rozmezí €20.000 až €25.000. Tendr bude vypsán a zahájen v druhé polovině února. Předtím je ale třeba projevit zájem. Zájemci o detaily pište na horejsi.tomas@gmail.com.
Get updates
From art exploration to the latest archeological findings, all here in our weekly newsletter.
Subscribe
Leave a Reply