Tendr: Podpůrné služby pro komunikační činnosti CEPOL
Zadavatel: Evropská policejní akademie (CEPOL)
Rámcová smlouva na 4 roky
Celkový budget €380.000
Deadline 26/07
Zakázka je rozdělena na 2 samostatné části/loty:
Lot č. 1: Správa, vývoj a hosting internetové stránky – Tvorba, vývoj a údržba webových/on-line platforem a dalších internetových činností:
— úloha poradce: od dodavatele se požaduje, aby měl přehled o technologickém vývoji v oblasti internetových a on-line služeb, aby dokázal poskytovat aktuální a spolehlivé informace o technologickém vývoji a trendech,
— definování a plánování projektu týkajícího se webové stránky: poskytnutí podpory při určování typu stránky, úloh, informační architektury, potřeb a omezení (např. zvláštní normy). Poskytnutí podpory při předběžném určení zdrojů na realizaci projektu (např. vypracování pracovního plánu a harmonogramu atd.),
— informační architektura a vymezení obsahu webové stránky: poskytnutí definice obsahu (seznam veškerého existujícího a souvisejícího obsahu, definice potřeb pro nový obsah a úpravu obsahu atd.), struktury stránky, navigace, technické architektury, označení prvků stránky, tvorba prototypů (modelů), definování metaúdajů, návrh databáze atd.,
— rozhraní a technický návrh: stanovení přesného rozvržení stránky, návrhů stránky, norem celkového grafického návrhu; tvorba ilustrací, fotografií, log, ikonek, flashových animací, bohatých mediálních balíčků a dalšího audiovizuálního obsahu; programování a skriptování v CGI, ColdFusion, Java, XSLT nebo v jakémkoliv jiném potřebném formátu; úprava funkcí vyhledávání; návrh a ověření přístupnosti (WAI atd.); návrh databází a aplikací včetně systémů „back-office“,
— vytvoření a testování stránky: programování, skriptování, editování a vytvoření všech dílčích stránek stránky; provedení integrace obsahu, vytvoření souborů CSS, HTML, PDF, XSLT, XML, RSS nebo v jakémkoliv jiném potřebném formátu s využitím nejnovějších technik SEO při tvorbě stránky, úprava stránek pro různá zařízení (PDA, mobilní telefony, tablety, tiskárny atd.),
— webové uživatelské testování: návrh a realizace internetového uživatelského testování s cílem zajistit, aby výsledný produkt efektivně poskytoval služby požadované pro jeho cílovou skupinu a nabízel praktická doporučení na základě provedené analýzy. Od dodavatele si to vyžaduje, aby měl přehled o aktuálním vývoji, aby tak mohl navrhnout nejrelevantnější nástroje pro požadované specifické úlohy,
— ověření a kontrola: tato úloha zahrnuje audit stránky (kontrola kvality, ochrana údajů, autorská práva, WAI atd.), kontrolu propojení, ověření norem, kontrolu souladu s IPG, testování použitelnosti; analyzování a přizpůsobení webových stránek potřebám různých cílových skupin (grafika, ergonomie, navigace atd.),
— zveřejnění webové stránky: přenos do zkušebního prostředí, konečná kontrola stránky na produkčním serveru, přenos stránky na produkční server, konečná kontrola na produkčním serveru,
— hosting: internetové připojení, hostitelské prostředí, softwarový základ pro služby, komunikace a vývoj, služby pro prohlížeče, analýza přenosu údajů, nepřetržité řízení služeb, řízení rizik, migrace, příprava a pomoc při předávání na konci smluvního období, zálohování a řízení obnovy po kolapsu,
— údržba: získávání a analýza informací o on-line používaní, koordinace a revize nového obsahu, údržba grafických a redakčních norem, pravidelné zálohování, archivace stránky/dílčích stránek, odstraňování neplatného obsahu, přemístění obsahu, pravidelné ověřování integrity přepojení, vypracování technické dokumentace a příruček pro uživatele,
— vývoj: migrace a přesunutí existujících systémů, služby údržby pro existující a budoucí systémy, individuální vývoj webových produktů a systémů, funkce asistenční služby, pomoc při migraci k jinému poskytovateli služeb,
— pravidelná aktualizace: provádění pravidelných (denních, týdenních, měsíčních) aktualizací informací, obsahu a rejstříků. To zahrnuje odstraňování, změny, úpravy a nahrazení konkrétních dílčích stránek, dokumentů a hypertextových odkazů, vytvoření systému systematické kontroly kvality pro aktualizace a správu poštovních schránek na podporu uživatelů atd.
Budget €100.000
Lot č.2: Služby řízení akcí
— Koncepce: poskytování podpory při vývoji koncepce akce (včetně scénářů / spuštění akce) podle kontextu a cílů stanovených pro konkrétní cílovou skupinu.
— Plánování: vypracování podrobného plánu operací ve spolupráci s veřejným zadavatelem, případnými spoluorganizátory a různými poskytovateli služeb pro každou fázi tak, že se určí osoba zodpovědná za provedení.
— Koordinace: zajištění celkové koordinace s veřejným zadavatelem, jakož i s dodavateli nebo jinými orgány nebo smluvními dodavateli, kteří jsou potenciálně zapojeni do projektu, v angličtině.
— Zajištění prostor pro školení, semináře a pracovní schůzky.
— Prostory pro velké konference a komunikační akce (např. slavnostní udělování cen): výzkum, rezervace a pronájem prostor na komunikační akce, což zahrnuje také vyjednávání zvýhodněných sazeb a možnosti rezervace zohledňující přístupnost prostor.
— Zařízení a technická pomoc: poskytnutí zařízení, jakou jsou řečnické pulty, obrazovky s přiměřenou velikostí, projektory, počítače/notebooky; přiměřené osvětlení; všechny audiovizuální a ozvučovací systémy, kancelářské potřeby a přenosné tabule; bezplatné bezdrátové připojení pro účastníky; služby webového přenosu; pevné a mobilní mikrofony; pohotovostní technická podpora; zabezpečení, že počítače budou mít širokopásmové internetové připojení, klávesnice s anglickou abecedou, USB porty a nainstalované produkty kancelářské správy dokumentů, např. Microsoft Office nebo rovnocenné, výzdoba prostor. Zajištění možnosti kontroly místa/míst v den konání akce a času na kontrolu všech technických zařízení ze strany pracovníků technické podpory.
— Propagace akcí: vytvoření a realizování mediální strategie na zajištění maximálního zviditelnění akce směrem k cílovým skupinám, a to pomocí různých prostředků, jakými jsou internet, přímé zasílání pošty, sociální média, reklamní poutače, reklamní prostor v médiích, prostřednictvím novinářů atd.
— Webová stránka akce: poskytnutí podpory pro webový tým na vytvoření, hosting, správu a aktualizaci webové stránky věnované dané akci včetně nástrojů on-line registrace a poskytování informací o akci v 1 nebo v několika jazycích, které bude veřejný zadavatel požadovat.
— Konferenční materiál: poskytnutí podpory, co se týká grafického návrhu, výroby a dodání na místo tištěných a propagačních materiálů (například stojany, rolety, poutače, pozvánky, plakáty, štítky, jmenovky, programy, konferenční balíčky a/nebo tašky), vytvoření prezentace v PowerPointu v angličtině, příprava DVD nosičů s několika existujícími videi; příprava souprav pro účastníky, jakož i jejich vyhotovení a dodání na místo před začátkem akce.
— Angažování řečníků, členů poroty, konferenciérů, moderátorů a zpravodajců: podpora při hledání uznávaných řečníků, členů poroty, konferenciérů, moderátorů a zpravodajců a při komunikaci s nimi na zabezpečení vypracování protokolů, souhrnů a vstupních/výstupních dokumentů k akcím a/nebo workshopům.
— Zprostředkování setkání: poskytnutí odborných znalostí při organizování interaktivních setkání a účastnických formátů týkajících se vedení.
— Interaktivní nástroje: poskytnutí podpory pro interaktivní služby/platformy, jakými jsou blogy, diskusní fóra, internetové rozhovory, živé průzkumy a virtuální konference.
— Navazování kontaktů mezi účastníky: navrhování a vývoj tvůrčích a inovativních řešení na posílení vytváření kontaktů mezi účastníky akce (např. mobilní webová aplikace pro danou akci, interaktivní odznaky, interaktivní hlasovací systémy atd.) atd.
Budget €280.000
Leave a Reply