Brussels connection

the best address for international procurement

To snad mají zaměstnanci EU chodit nahatí a bosí?!

S těmi tendry na uniformy a nejrůznější další oblečení, i boty, pro personál institucí Evropské unie prostě nemám štěstí. Oslovil jsem alespoň 20 firem a stále nic. Některé řeknou rovnou, že nemají zájem, jiné zvažují a pak odmítnou, protože je to prý, na rozdíl od Česka, příliš nejisté. Další dlouhé měsíce a měsíce tvrdí, že do „toho další tendru už určitě půjdou“ a nakonec se ukáže, že do firmy právě nastoupil likvidátor. Takže stále hledám někoho odvážného/schopného, protože zakázek na oblečení je v EU pořád dost. A já je nemám kým obsazovat a je mi to vždycky hodně líto. Protože zájem není velký, počet nabídek se pohybuje v rozpětí 0 až 5.

Větší věci za poslední čtyři měsíce:

Dodávka oblečení a obuvi. Evropská komise – OIB, Brusel. Hodnota bez DPH: 2 350 000.00 EUR

Zakázka rozdělena na 3 části: 1) Dodávka firemních oděvů pro uniformovaný personál (Zakoupení firemních oděvů pro uniformovaný personál. Za uniformovaný personál se považují zaměstnanci a zaměstnankyně, kteří vykonávají funkce recepčních, řidičů a uvaděčů.) 2) Dodávka pracovních oděvů, obuvi a příslušenství pro uniformovaný personál (Zakoupení pracovních oděvů, obuvi a příslušenství pro uniformovaný personál. Za uniformovaný personál se považují zaměstnanci a zaměstnankyně, kteří vykonávají činnost služby.) 3) Dodávka vycházkové obuvi pro uniformovaný personál (Zakoupení obuvi pro uniformovaný personál. Za uniformovaný personál se považují zaměstnanci a zaměstnankyně, kteří vykonávají funkce recepčních, řidičů a uvaděčů a další servisní personál.) Stále aktuální – deadline k odevzdání nabídek až 9/9.

Dodávka uniforem pro pracovníky bezpečnostní ostrahy a recepce v případě 3 areálů Evropského parlamentu (Brusel, Štrasburk, Lucemburk). Evropský parlament, direction générale «Sécurité et protection». Zakázka zahrnuje 3 položky: položka č. 1 – uniformy; položka č. 2 – obuv; Položka č. 3 – outdoorové oblečení. Deadline 22/6

Zajištění stejnokrojů. Evropská centrální banka, Frankfurt. ECB hledala dodavatele na zajištění stejnokrojů pro své bezpečnostní agenty, členy bezpečnostní ostrahy a řidiče a hodlá zadat zakázku dodavateli, který nabídne nejlepší zhodnocení peněz. Rozsah zakázky: obleky, košile, opasky, kravaty, šátky, kabáty a bundy. Povinné služby požadované v rámci této zakázky jsou: doručení objednaných dodávek na ECB, měření prováděné na místě v prostorách ECB, zkoušení obleků, vyšívání log a monogramů, služby oprav a vysprávek. Deadline 10/6.

Nákup uniforem a profesních oděvů. Evropský parlament, Lucemburk. Nákup uniforem a profesních oděvů pro následující provozní oddělení: ceremoniáři, parlamentní ceremoniáři, pracovníci provádějící stěhování, řidiči, oddělení tisku, distribuce, zdravotní oddělení, skladníci, pracovníci pro zásoby a třídění pošty, konferenční technici, oddělení správy budovy, IT oddělení, oddělení pro návštěvy a semináře a návštěvnické centrum Evropského parlamentu Parlamentarium (3 pracoviště: Brusel, Lucemburk a Štrasburk). Hodnota: €850.000 EUR

Dodávka pracovních oděvů a ochranné obuvi pro Institut pro transuranové prvky. Evropská komise, Gemeinsame Forschungsstelle, Institut für Transurane, Karlsruhe.  Tato zakázka se týká dodávky bílého ochranného oblečení a pracovního oděvu a také pracovních bot a ochranné obuvi v různých modelech pro Institut pro transuranové prvky (ITU). Toto hlavně zahrnuje kalhoty, sukně, bundy/kabátky, spodní prádlo, trička, ponožky a kožené řemeny a také ochrannou obuv pro muže a ženy. Budget : €375.000.

+ Ještě asi 10 menších zakázek, které nejsou nikde zveřejnovány (v hodnotě do €135.000). I ty vám dokážu pohlídat.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Get updates

From art exploration to the latest archeological findings, all here in our weekly newsletter.

Subscribe