Brussels connection

the best address for international procurement

Mediální a komunikační podpora pro Evropský parlament. Za €2 miliony

Zakázka: Poskytnutí poradenských a odborných služeb v oblasti médií a komunikace pro Evropský parlament

Zadavatel: Evropský parlament, Directorate-General for Communication, Brusel

Kontrakt na 4 roky

Budget €2.000.000

Stručný popis: Přehled trendů ve spotřebě informací a různých produktů. Podpora při vytváření mediálních úhlů v případě konkrétních cílových skupin. Strategické poradenství v oblasti koncipování, výroby a distribuce produktů zabývajících se prioritami EP. To může zahrnovat:

— mapování skupin příjemců, studie týkající se trendů spotřeby médií a případnou tvorbu komunikačních a mediálních strategií,

— poradenství v oblasti měnících se komunikačních a mediálních zvyklostí prostřednictvím všech vhodných kanálů, včetně televize, on-line a tištěných médií, sociálních médií, různých druhů (multi)mediálních produkcí, jako jsou například animované infografiky, aplikace „mediálních hříšníků“, „webdocs“ atd.,

— podpora v oblasti analýzy kvalitativního a kvantitativního dopadu. Zde mohou být součástí studie uživatelské zkušenosti a další nástroje pro vědecké posouzení a následné vylepšení produktů.

Cílem mediální strategie Evropského parlamentu, coby mnohojazyčné a komplexní organizace, je stanovovat trendy, spíše než se jimi řídit. Součástí revize stávající mediální strategie Parlamentu musí být přezkum trendů ve spotřebě informací a dostupných produktů. Součástí toho mohou být mimo takové prvky, jakými jsou například tyto:

— od vybraného zhotovitele se bude požadovat, aby přezkoumal nové trendy ve spotřebě informací a různých mediálních produktů a aby poskytl odborný výklad vytváření mediálních úhlů u konkrétních cílových skupin,

— vybraný konzultant může být požádán, aby provedl průzkum trhu o trendech týkajících se spotřeby informací, digitálních technologií a různých produktů vyráběných Evropským parlamentem s přihlédnutím k současnému velkému množství údajů,

— zhotovitel může být požádán, aby se zhostil úkolu přesně vymezit cílovou skupinu (v případě budoucích a již dostupných produktů v případě všech typů médií, a to televize, rozhlasu, tištěných a on-line médií, sociálních médií) a zformuloval doporučení, jak se na ně lze nejlépe zaměřit,

— může být vyžádáno strategické poradenství ohledně koncipování, výroby a distribuce mediálních produktů o prioritách Evropského parlamentu. V případě potřeby by měl zhotovitel podpořit Evropský parlament při vytváření personalizovaných prováděcích plánů pro vypracování adaptivních mediálních strategií, a to podle nejnovějších trendů a za použití nejnovějších nástrojů dostupných na trhu,

— zhotovitel může být požádán, aby poskytl analýzu nejnovějších mediálních a komunikačních trendů, platforem a nástrojů pro média, poradenství o změnách v mediálních zvyklostech v případě televize, on-line a tištěných médií, sociálních médií, včetně všech druhů (multi)médií, jakými jsou například animované infografiky, aplikace „mediálních hříšníků, „webdocs“ atd.

— podpora v oblasti posuzování kvalitativního a kvantitativního dopadu produktů nabízených Parlamentem s cílem jejich vylepšení. Zde mohou být součástí studie uživatelské zkušenosti a další nástroje pro vědecké posouzení a následné vylepšení produktů.

Deadline pro odeslání nabídek: 2/10

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Get updates

From art exploration to the latest archeological findings, all here in our weekly newsletter.

Subscribe