Krizová komunikace pro Evropskou centrální banku: to je výzva!

Poskytnutí služeb školení v oblasti médií a krizové komunikace

Evropská centrální banka, Frankfurt am Main

Kontrakt na 3+1 rok

Stručný popis: Generální ředitelství pro komunikaci (DG/C) ECB odpovídá za vývoj a provádění strategie vnitřní a vnější komunikace ECB. Generální ředitelství sděluje úkoly a povinnosti ECB různým cílovým skupinám za použití různých komunikačních kanálů a nástrojů. Zapojuje se do činností různých národních a mezinárodních médií. Proto je nezbytné, aby ECB, jakož i klíčový zaměstnanci bankovního dohledu, kteří jsou v pravidelném styku s médii, získali dobrou znalost týkající se toho, jak je vnímají média a ostatní hlavní příjemci (např. občané, finanční analytici) a naučili se účinně komunikovat v krizové situaci.

Položka č. 1: zajištění mediálního školení v němčině

Položka č. 2: zajištění mediálního školení v angličtině (případně na požádání rovněž v nizozemštině, francouzštině, řečtině, italštině a španělštině)

Položka č. 3: Poskytnutí služeb krizové komunikace v angličtině

Popis:  Služby krizové komunikace by měly zahrnovat vypracování a pravidelnou aktualizaci příručky pro krizovou komunikaci („crisis communication manual“ – CCM) a poskytnutí školení krizové komunikace. Služby budou poskytovány v angličtině. Orientačně bude práce týkající se vypracování příručky pro krizovou komunikaci zahrnovat: 1) přezkum stávající organizační struktury a složení týmu pro krizovou komunikaci („crisis communication team“ – CCT), včetně vhodnosti stávajících politik, postupů, plánů, podpůrných nástrojů, jakož i logistických opatření, které se zabývají krizovou komunikací; 2) na základě výsledku tohoto přezkumů, vypracování CCM; 3) vytvoření dokumentace související s CCM; 4) přezkum CCM nejméně každé 2 roky za účelem zajištění toho, aby stávající doporučení byla sladěna s osvědčenými postupy v oblasti krizové komunikace.

S ohledem na školení v oblasti krizové komunikace budou poskytované služby zahrnovat návrh, organizaci a provedení programu individuálního školení přizpůsobeného potřebám následujících cílových skupin: členové výkonné rady / dozorčí rady ECB, CCT, tým pro krizovou komunikaci (CMT), jakož i výbor pro komunikaci Eurosystému/ESCB (ECCO). Cílem je zorganizovat 1 odborné cvičení pro každou cílovou skupinu za kalendářní rok. Každý odborné cvičení bude zahrnovat kombinaci teoretických a praktických kurzů (včetně simulačního cvičení). Cílem tohoto programu školení bude vyvinout provozní připravenost CCT a dalších příslušných činitelů na dohodnutou úroveň vyspělosti.

Ekonomické a finanční požadavky – minimální úroveň případně požadovaných standardů: Položka č. 3: poskytnutí služeb krizové komunikace v angličtině: souhrnný čistý obrat za podobné služby nebo dodávky poskytnuté v rámci zakázek ve výši 1 250 000 EUR za poslední 3 finanční roky (2014–2016).

Technická a odborná způsobilost – minimální úroveň případně požadovaných standardů: Položka č. 3: poskytnutí služeb krizové komunikace v angličtině: nejméně 3 podobné zakázky provedené během minulých 3 finančních let (2014–2016), které jsou srovnatelné z hlediska rozsahu, velikosti a obtížnosti se zakázkou vypsanou ze strany ECB. Alespoň 2 z těchto zakázek musí být pro velké společnosti (velikostí srovnatelné s ECB), mezinárodní organizace nebo veřejné instituce a zahrnují vývoj strategie krizové komunikace; v průměru alespoň 10 zaměstnanců (s výjimkou nezávislých pracovníků) za poslední 3 roky (2014–2016), z nichž nejméně 5: 1) poskytovali služby krizové komunikace v angličtině (odborná znalost na úrovni C1 ve všech jazykových dovednostech (poslech, čtení, ústní a písemný projev) a 2) pracovali alespoň po dobu 5 let v oblasti krizové komunikace pro velké společnosti (velikostí srovnatelné s ECB), mezinárodní organizace a veřejné instituce.

Deadline 26/4

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *