Loading...
BruselEvropské tendrykomunikace, propagace

Kdo by chtěl “nakupovat média” pro Evropskou komisi?

Tendr: Poskytnutí služeb nákupu médií pro Evropskou komisi

Zadavatel: Evropská komise, DG COMM, Brusel

Stručný popis: Do konce roku 2021 zvažuje Generální ředitelství pro komunikaci (DG COMM) Evropské komise zahájení výběrového řízení na nákup médií. Cílem bude uzavřít jednu nebo více rámcových smluv nebo jakýkoli jiný vhodný typ smlouvy, který bude k dispozici Evropské komisi a případně dalším evropským orgánům od poloviny roku 2023 do poloviny roku 2027.

S cílem připravit důkladnou analýzu trhu, která může být součástí strategie zadávání veřejných zakázek a možných specifikací nabídkového řízení, vypisuje GŘ COMM následující žádost o informace (RFI), která poskytuje znalosti od tržních subjektů o poskytování služeb nákupu médií. Respondenti jsou povinni odpovědět prostřednictvím tohoto odkazu na průzkum EU https://ec.europa.eu/eusurvey/runner/mediabuying2021

Jedná o předběžné tržní hodnocení, nikoli o výzvu k účasti v soutěži, ani o výzvu k účasti v nabídkovém řízení. Nákup médií v souvislosti s touto RFI zahrnuje služby, které umožňují placenou reklamu ve všech 27 členských státech EU prostřednictvím různých off-line a on-line mediálních kanálů, jako jsou televize, kino, rozhlas, podcasty, tisk, „out-of-home“, on-line média a sociální média. Doprovodné služby pro nákup médií mohou zahrnovat strategické poradenství v oblasti výběru mediálních kanálů, plánování médií, cenových jednání s médii, řízení projektů a kvality, měření a monitorování výkonnosti. GŘ COMM má v úmyslu získat informace od tržních subjektů, které jsou schopny poskytovat služby v takovém rozsahu a složitosti.

Start tendru: 1. července

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.