Brussels connection

the best address for international procurement

Evropské tendry, pondělí 7/10

·

Bezpečnostní přístupové a identifikační karty a podobné zboží. Zadavatel: Evropská agentura pro léčivé přípravky, Londýn. Popis: Agentura požaduje dodávku různých bezpečnostních spotřebních materiálů a pomocného vybavení – položek každodenní potřeby používaných bezpečnostní službou, které zahrnují mimo jiné trvalé bezpečnostní přístupové karty, typ HiD iCLass 2100CSGGNN pro stálé zaměstnance a dodavatele a bezkontaktní karty HiD iCLass na čtení/zápis s kapacitou 2 K-bity s 2 aplikacemi a tištěné čipové karty EAL 5+ s duální funkcí pro delegáty. Budou se rovněž požadovat přepisovatelné identifikační karty s referencí 3368089 pro denní návštěvníky. Všechny tyto karty budou rozlišitelné pomocí závěsných šňůr v různých barvách s pevným obalem na karty a výsuvným mechanismem. Tyto položky pomáhají při příchodu všech zaměstnanců a návštěvníků, kteří navštíví agenturu. Agentura má téměř 1 000 stálých zaměstnanců a dodavatelů, a 500 externích delegátů, kteří se zúčastňují pravidelných schůzek agentury. V roce 2012 navštívilo agenturu 45 000 návštěvníků, přičemž v roce 2013 se očekává nárůst. Návštěvníky tvoří představitelé průmyslu, delegáti a všeobecní návštěvníci. Agentura požaduje, aby dodavatel uplatňoval politiku otevřenosti při nákupu bezpečnostních spotřebních materiálů a pomocného vybavení v průběhu trvání zakázky. Kontrakt na 48 měsíců. Budget 200.000 GBP. Deadline 29/11.

Rámcová smlouva na poskytování služeb hodnocení a posouzení dopadů pro Evropskou komisiGenerální ředitelství pro komunikační sítě. Smlouva bude rozdělena do pěti položek: zajištění studií posouzení dopadů („ex ante“), zajištění průběžných hodnotících studií „ex post“, v oblasti politiky spektra zajištění studií spočívajících v posouzení dopadů, technických studií a hodnotících studií na podporu přezkumu a vykazování uplatňování a provádění právních předpisů EU v oblasti spektra, včetně programu strategického plánování a harmonizace využití rádiového spektra, v oblasti regulace odvětví elektronických komunikací zajištění studií spočívajících v posouzení dopadů „ex ante“ a průběžných hodnotících studií „ex post“ a v oblasti audiovizuální politiky zajištění studií spočívajících v posouzení dopadů „ex ante“ a průběžných hodnotících studií „ex post“. Kontrakt na 48 měsíců. Budget €20.000.000. Deadline 15/11.

Monitorování inovací veřejného sektoru a podpůrné služby. Zadavatel: Evropská komise, Generální ředitelství pro komunikační sítě, obsah a technologie. Předmětem smlouvy je získat kvantitativní přehled stavu inovací veřejného sektoru v zemích EU-28 + EHP + kandidátských zemích a rozšířit tento přehled klíčovým činitelům a široké veřejnosti. Rámcový kontrakt na 4 roky. Budget €4.000.000. Deadline 22/11.

Rámcová smlouva – studie v oblastech evropské konkurenceschopnosti. Zadavatel: Evropská komise, Generální ředitelství pro podniky a průmysl, ředitelství A – Konkurenceschopnost podniků, politiky průmyslu a růstu. Úkolem je poskytnout Komisi řadu písemných podkladových studií ohledně konkurenceschopnosti evropských ekonomik, které budou Komisí využity především k přípravě výroční zprávy o evropské konkurenceschopnosti. Cílem zprávy o evropské konkurenceschopnosti je poskytnout analytický vhled do politické debaty ohledně konkurenceschopnosti s cílem propagovat společné porozumění problematikám a podpořit návrhy a doporučení týkající se strategie Evropa 2020 a budoucí podnikové politiky. Kontrakt na 24 měsíců. Budget €6.000.000. Deadline 6/12.

Dodávka video systému řízení rizik pro monitorovací středisko k monitorování kontrolovaného prostoru. Zadavatel: Evropská komise, Společné výzkumné středisko, Institut pro transuranové prvky, Karlsruhe, Německo. Institut monitoruje zařízení důležitá z hlediska bezpečnosti v kontrolovaném prostoru s jaderným zářením prostřednictvím video systému řízení rizik v monitorovacím centru obsluhovaném 24 hodin denně. Z důvodu různých nových rozvojových projektů je nutná demontáž a výměna stávajícího poplašného systému, který není možno dále modernizovat a je už zastaralý. To je také případ video systému. Dostupnost celého video systému řízení rizik bude zvýšena prostřednictvím decentralizace a použití záložních systémů. Požadavky technologie, která má být instalována, odpovídají požadavkům na zařízení protipožární detekce. Rozsah dodávky a služeb přidělených dodavateli zahrnuje kompletní návrh, plánování a přípravu potřebných dokumentů pro předběžnou kontrolu, výrobu/nákup, dodávku, montáž a uvedení do provozu systému, včetně přidružených testů týkajících se jeho výstavby, montáže a výkonu, zčásti se zapojením určeného jaderného odborníka, a také dokumentaci pro provoz a údržbu. Smlouva na 38 měsíců. Budget max. €650.000. Deadline 7/11.

Úprava zařízení k monitorování cirkulujícího vzduchu. Zadavatel: Evropská komise, Společné výzkumné středisko, Institut pro transuranové prvky, Karlsruhe, Německo. Zakázka se týká dodávky, montáže, zprovoznění a záruky v případě nového zařízení k monitorování cirkulujícího vzduchu v křídle F Institutu pro transuranové prvky. Dále musí být provedena úprava a rekonstrukce zařízení k monitorování cirkulujícího vzduchu v křídle G. V tomto případě musí být zajištěno rovněž doručení, montáž, zprovoznění a záruka. Smlouva na 36 měsíců. Budget max. €450.000. Deadline 18/11.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Get updates

From art exploration to the latest archeological findings, all here in our weekly newsletter.

Subscribe