EU chce zaplatit celoevropskou komunikační kampaň pro „zlepšování obrazu“ kariéry v odvětví cestovního ruchu

Zakázka: Komunikační kampaň, jejímž cílem bude podpořit zaměstnanost a zaměstnatelnost v odvětví cestovního ruchu

Zadavatel: Výkonná agentura pro malé a střední podniky (EASME), Brussels

Kontrakt na 12 měsíců/ budget €800.000

Stručný popis: Agentura EASME hodlá uzavřít smlouvu o poskytování služeb, jejímž cílem bude podpořit zaměstnanost a zaměstnatelnost v odvětví cestovního ruchu, překonat rozdíly mezi dodávkou a poptávkou po pracovní síle na trhu cestovního ruchu a podpořit kvalitní pracovní příležitosti v cestovním ruchu.

EASME wishes to enter into a service contract aiming to:   boost employment and employability in the tourism sector;   overcome the mismatches between the supply and demand for labour in the tourism labour market;   support quality jobs in tourism.

The specific objectives of the present tender are to:  facilitate the upgrade of skills;  enhance visibility and upscale the use of existing tools and initiatives;   improve the image of tourism careers;  help jobseekers understand the positive aspects of tourism careers;   help entrepreneurs in the tourism sector to reinforce positive aspects of tourism careers and to attract new and adequate talents.

Tasks: The contractor will perform, as a minimum, the following tasks: 1. Analysis of the expectations of jobseekers and tourism entrepreneurs; 2. Communication activities: a. Designing a communication strategy to enhance the attractiveness of tourism careers and underline their positive aspects; b. Designing, creating and editing communication material for the promotion of tourism careers; c. Running an awareness raising campaign.

Deadline 12/6

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *